Toolchefs Atoms Crowd v1.12.0 for Katana

Toolchefs Atoms Crowd v1.12.0 for Katana

  • کاربرد : پلاگین جمعیت
  • نسخه :Version 1.12.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64Bit
  • تولید کننده : Atoms toolchefs
  • سال تولید : 2018

توضیحات

انیمیشن جمعیت را برای همه در دسترس قرار می دهد. شما برای طراحی عکس های جمعیت و شبیه سازی آنها به مهارت خاصی نیاز ندارید. باور نمی کنید؟ صبر کنید و ببینید.با استفاده از Atoms Crowd شما می توانید عکس های خود را به روش های مختلفی طراحی کنید و اولین شبیه سازی خود را تنها با چند کلیک انجام دهید. شبیه سازی به طور کامل توسط خودتان صورت می گیرد و این نرم افزار سعی نخواهد داشت برای شما تصمیم بگیرد. تمام تصمیم های نهایی با خود شماست.شبیه سازی کامل اسکلت بر اساس کیفیت عالی انیمیشن. بدون پارتیکل! ما به طور کامل شبیه سازی اسکلت و openGL را در viewport نمایش می دهیم.کنترل کامل در هر واحد شبیه سازی! کاربران مختلف می توانند از مجموعه مهارت های خود استفاده کنند. می خواهید با nodes کار کنید؟ آیا شما با پایتون اسکریپت می کنید؟ آیا می توانید پلاگین C++ را بنویسید؟ اگر پاسخ مثبت است، می توانید یک دنیای کاملا جدید را داخل Atoms Crowd باز کنید. اسکلت های انتزاعی:
Atoms Crowd از کاراکترهایی با تعداد زیادی پا پشتیبانی می کند! فرقی نمی کند، تعداد پاها دو، چهار، هشت، یا دوازده باشد! این نرم افزار هرنوع اسکلتی را شبیه سازی می کند.ورک فلوی Hybrid:
Atoms Crowd از چندین نرم افزار پشتیبانی می کند و هر ادغام یک ورک فلوی مشابه را به اشتراک می گذارد! شما می توانید عوامل خود را در مایا آماده و lookdev کنید، در هودینی شبیه سازی کنید و برای رندر دوباره به مایا بازگردید. یا این کار را انجام دهید یا فقط از یک نرم افزار استفاده کنید. یکپارچه سازی پایپ لاین:
++C و API های پایتون، کار ما را برای همگام سازی Atoms Crowd در پایپ لاین آسان می کند.

Description

Atoms Crowd makes crowd animation available to anyone. You don't need any particular skill set to layout your crowd shots and simulate them.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری