شوکران اصلاح

شوکران اصلاح

  • 3.0 (4 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالله نوری
  • تعداد صفحه : 141

توضیحات

دفاعیات عبدالله نوری در دادگاه ویژه روحانیت

عبدالله نوری (زاده ۱۳۲۸) با تحصیلات حوزوی در سطح «خارج فقه و اصول»، وزیر کشور پیشین در دور اول ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و دور اول ریاست جمهوری محمد خاتمی، همچنین نماینده مجلس پنجم و عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود.
((شوکران اصلاح))، متن کامل دفاعیات حجت‌الاسلام عبدالله نوری، مدیر مسئول روزنامه تعطیل شده خرداد در دادگاه ویژه روحانیت است که به انضمام حکم دادگاه ویژه روحانیت به چاپ رسیده است .صفحات پایانی کتاب به نمایه اسامی اختصاص دارد .
عبدالله نوری در مقدمه کتاب علت نام‌گذاری کتاب را این گونه ذکر می‌کند:
دفاعیات خود را شوکران نامیدم تا حکایت‌گر آرزو و آرمانی باشد. امید آن‌که در جمهوری اسلامی نقد مصلحانه و اصلاح‌طلبانه به مثابهٔ شوکرانی، خیرخواهان جامعه را با هزینه‌های سنگین و یا حذف مواجه نسازد. اصلاح‌طلبی در عرصهٔ اقتدار باید به عملی عرفی و عادی بدل شود و همچون نسیمی روح‌بخش در عرصه عمومی، ضمیر شهروندان را هربار تازگی و صفای مکرر بخشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری