4Videosoft Android Data Recovery 1.2.10

4Videosoft Android Data Recovery 1.2.10

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته
  • نسخه :Version 1.2.10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : 4Videosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد برای بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد که به تازکی توسط کمپانی 4Videosoft برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است و توانسته است در مدت کمی محبوبیت زیادی بین کاربران اندرویدی پیدا کند . در نرم افزار 4Videosoft Android Data Recovery می توانید به بازیابی اطلاعات از دست رفته مانند پیام ها ، مخاطبین ، عکس ها ، فیلم ها ، اسناد و … بپردازید . برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که اطلاعات مهم خود را نا به هنگام حذف کرده باشند و یا از طریق ویروسی شدن گوشی از بین رفته باشد ، حال می توانید با استفاده از نرم افزار 4Videosoft Android Data Recovery به ریکاوری آن ها بپردازید . امکان بکاپ گرفتن داده های دستگاه آندروید شما به کامپیوتر یکی از ویژگی های خوب نرم افزار 4Videosoft Android Data Recovery می باشد .



ویژگی های نرم افزار 4Videosoft Android Data Recovery :

– قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته مانند پیام ها ، مخاطبین ، عکس ها ، فیلم ها ، اسناد و …

– پشتیبانی از جدیدترین دستگاه های آندروید

– امکان بکاپ گرفتن داده های فعلی از دستگاه آندروید به کامپیوتر

– بازیابی اطلاعات تماس های حذف شده ، پیام های متنی ، ورود به سیستم تماس از تلفن های آندروید

– بازیابی فایل های TXT , PPT , PDF , etc به دستگاه های آندروید

Description

4Videosoft Android Data Recovery is the best Android recovery software on the current market. It helps you get the lost messages, contacts, photos, videos, document and more back to Android phone. Meantime, if you want to make backups, you are lucky enough to get this easy-to-use mobile recovery software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری