HBM nCode 2018.0.262 x86

HBM nCode 2018.0.262 x86

  • کاربرد : نرم افزار پیشرفته آنالیز و مهندسی دوام
  • نسخه :Version 2018.0.262 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : HBM
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند در زمینه مهندسی و آنالیز دوام است که اکنون توسط شرکت HBM پشتیبانی می‌گردد. این نرم افزار متشکل از چند ماژول کلی بوده که هر کدام برای هدفی خاص طراحی شده‌اند. نرم افزار GlyphWorks برای پردازش داده‌های گرافیکی، نرم افزار VibeSys برای آنالیز داده‌های صوت و ارتعاش، نرم افزار DesignLife برای انالیز المان محدود خستگی و نرم افزار Automation برای مدیریت داده‌ها و خودکارسازی آنالیزها توسعه یافته‌ که همگی در قالب نرم افزار جامعی به نام nCode به بازار ارائه شده‌اند.

از این نرم افزار در بسیاری از فرآیندهای مهندسی نظیر پردازش داده‌های گرافیکی آنالیز دوام، آنالیز خستگی، آنالیز صوت و ارتعاش، دینامیک سازه، آنالیز المان محدود، شبیه سازی انواع پدیده‌های مهندسی و اتوماسیون آنالیزها کاربرد دارد که در نهایت باعث افزایش دقت و سرعت طراحی و شبیه سازی، کاهش هزینه‌های نمونه سازی تست و امکان شبیه سازی انواع تست‌های فیزیکی و مخرب می‌شود. این نرم افزار به طور کاملاً مستقل فعالیت کرده و از اکثر نرم افزارهای مهندسی رایج نظیر ANSYS و Abaqus پشتیبانی کامل می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار HBM nCode:
- مجموعه ابزار کامل مهندسی دوام
- آنالیز المان محدود
- آنالیز خستگی و محاسبه طول عمر محصول
- شبیه سازی انواع پدیده‌های مهندسی
- پردازش داده‌های گرافیکی آنالیز دوام
- پردازش سیگنال و آنالیز صوت
- آنالیز ارتعاش در سازه‌ها و محصولات مختلف
- اتوماسیون و خودکارسازی آنالیزها
- ارائه خروجی‌های قابل اعتماد و دقیق
- افزایش سرعت و بهره‌وری ضمن کاهش هزینه‌های شبیه سازی و تست

Description

nCode software provides the leading solution for durability engineering and comprises of GlyphWorks for graphical data processing, VibeSys for acoustics and vibration test data analysis, DesignLife for CAE fatigue analysis applications, and nCode Automation for managing data and automating analysis.

nCode products help:
- Test engineers maximize the value of measured data through rapid analysis and collaborative data sharing.
- Acoustics and vibration engineers design a reliable product that satisfies customers’ expectations in terms of sound, comfort, and regulatory requirements.
- Design engineers make the right engineering decisions to deliver optimized product performance.
- Operations and asset managers understand product usage to reduce costs and avoid unexpected failures.

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری