Speedy Soft Digistudio 9.8.4.201

Speedy Soft Digistudio 9.8.4.201

  • کاربرد : نرم افزار ساخت اسلاید شو
  • نسخه :Version 9.8.4.201
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Speedy Soft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار کاربردی که با آن می توانید با عکس های دیجیتالی تان یک اسلاید شوهای زیبا از آبشار،صحنه ورود قطار،طبیعت و جنگل را به تصویر بکشید. شما می توانید روی اسلاید تصاویر خود صداهای موسیقی جذابی قرار دهید. به خوبی انیمیشن های به این شکل درست کنید و با وضوح صفحه نمایش سازگاری کامل دارد و می تواند در هر صفحه نمایشی به طور کامل هر صحنه ای را تصور کنید. به آسانی در نرم افزار Speedy Soft Digistudio اسلاید خود را با تصاویرتان ایجاد کرده و تماشا نمایید.



این نرم افزار هر اسلاید از تصاویر را نشان می دهد و نمایش متن کاملا متفاوتی نیز دارد. اگر می خواهید یک CD از تجربیات تعطیلات خود را به اشتراک بگذارید، متن غیرقابل قبول است، مثلا در قالب زیرنویسها.

به عنوان مثال، یک افسانه، یک شعر یا به سادگی یک فصل از خاطرات سفر در نمایش اسلاید قابل نمایش است. راه حل های منحصر به فرد و ظریف ارائه می دهد. اما DIGISTUDIO حتی بیشتر در متن موضوع ارائه می دهد.

راهنمای نصب
پس از نصب نرم افزار آن را ببنید و با استفاده از سریال موجود آن را کرک نماید. و سریال را داخل برنامه وارد کنید.

Description

Your digital camera can probably generate also small videos. An animalscene, a waterfall, an arrival of railway train, a musical scene can bringnot only life in the static slide show, but also the original sound. Evenvideos on DVD can be played under certain conditions before the staticpicture background. An especially high image quality deliver the already mentioned vector animations. They adapt themselves to the screen resolution and can produce in the full screen every conceivable scene excellently. In addition here one more example. With these possibilities rises DIGISTUDIO well over the usual conventional and digital slide show.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری