4Videosoft PDF Merger 3.0.38

4Videosoft PDF Merger 3.0.38

  • کاربرد : نرم افزار ادغام فایل های پی دی اف
  • نسخه :Version 3.0.38
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : 4Videosoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار ادغام پی دی اف که به طور خاصی طراحی شده و بسیار کارآمد می باشد و به شما کمک می نماید تا چندین فایل پی دی اف را به یک فایل بزرگ ادغام کنید. تا بتوانید سازماندهی بهتر، چاپ دسته ای و صرفه جویی در آن را داشته باشید.

این پیوند دهنده پی دی اف به شما این امکان را خواهد داد تا هر بخش از صفحات را از فایل های پی دی اف انتخاب شده و انعطاف پذیری کرده و یک یک فایل PDF جدید ایجاد کنید.

علاوه بر این، می توانید محدوده صفحه و مرتب سازی را هنگام استفاده از آن برای ادغام فایل های PDF تعریف کنید. همچنین این پیوند دهنده فایل های PDF شما را قادر می سازد تا فایل PDF را به طور متناوب ادغام کنید. بنابراین این فایل پی دی اف ادغام می تواند به شما یک کمک بزرگ حتی بدون نرم افزار Adobe Reader و یا آکروبات را بدهد.

ویژگی های کلیدی ۴Videosoft PDF Merger :
– تبدیل ویدیو
– نرم افزار قدرتمند در ادغام
– هنگامی که می خواهید دو یا چند فایل PDF را به راحتی ذخیره کنید، این ادغام کننده می تواند به شما کمک زیادی کند.
– با استفاده از این پیوند مفیدی PDF، می توانید هر صفحه ای را در فایل های PDF با محدوده صفحات خود بر اساس نیاز خود انتخاب کنید: All، Odd، Even، Part. سپس می توانید مرتب سازی پیوندی یا معکوس را برای ادغام انتخاب کنید.
– به شما این امکان را می دهد که تمام فایل های PDF را به صورت متناوب با مرتب سازی صفحه انتخاب کنید.
– ویرایش ویدیو
– راحت و کارآمد
– مستقل است، بنابراین بدون Adobe Reader یا Acrobat ممکن است کار کند.
– به شما این امکان را می دهد که صفحات را در فایل های PDF انتخاب و تنظیم مجدد کنید تا انعطاف پذیری ادغام شوند.
– برنامه ای قدرتمند فایلهای PDF را در بسیاری از زبانها پشتیبانی می کند: انگلیسی، ترکی، تایلندی، لاتین، کره ای، یونانی، سیریلی، عربی، ژاپنی و چینی.

Description

4Videosoft PDF Merger is a specially designed and efficient PDF merging tool to help you combine several PDF files into a large one for better organizing, batch printing and saving. This PDF Merger allows you to choose any part of pages from the selected PDF files and merge flexibly to create a new PDF file.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری