PDFdu PDF Converter 2.3.0.0

PDFdu PDF Converter 2.3.0.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل , رمزگذاری , برش و ادغام پی دی اف
  • نسخه :Version 2.3.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : pdfdu.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از نرم افزار های کاربردی به منظور رمزگذاری بر روی فایل های پی دی اف و تبدیل انواع فرمت ها به آن می باشد. شما می توانید چند فایل pdf را با یک دیگر ترکیب نمایید یا صفحات را با زوایای مختلف و دلخواه بچرخانید. هم چنین می توانید یک پی دی اف حجیم و بزرگ را به قطعات کوچکتری تقسیم نمایید. ویرایش کردن پی دی اف ها ممکن می باشد. فرمت هایی نظیر Word / Excel / PPT / Images / Txt /XPS / EPUB را می توانید به سادگی به فرمت pdf تبدیل نمایید. در صورتی که pdf شما قفل است و امکان ویرایش و یا کپی کردن داده های ان برای شما وجود ندارد، می توانید با کمک این نرم افزار موانع امنیتی را بردارید و به شکل کامل بر روی pdf خود کنترل داشته باشید. PDFdu PDF Converter نرم افزاری مستقل می باشد و برای اجرای آن نیاز به آفیس یا آکروبات نخواهید داشت.



ویژگی های نرم افزار PDFdu PDF Converter :



- ویراش فایل های پی دی اف

- پشتیبانی از انواع فرمت ها

- کاملا مستقل بدون نیاز به آکروبات

- تکه تکه کردن فایل های پی دی اف یا ترکیب آن ها

- برداشتن رمز از فایل های پی دی اف

Description

PDFdu PDF Converter is a PDF converter software to Convert, Merge, Split, Rotate, Edit and secure PDF documents.The tool can batch convert Word / Excel / PPT / Images / Txt /XPS / EPUB files to PDF document and PDF to Word/Excel/Image ,it can be used to decrypt password-protected Adobe Acrobat PDF files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری