FileMaker Server 16.0.4.406

FileMaker Server 16.0.4.406

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و اشتراک گذاری بانک اطلاعاتی در سرور ( دیتابیس )
  • نسخه :Version 16.0.4.406
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : File Maker
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری سریع و معتبر برای مدیریت و اشتراک گذاری بانک اطلاعاتی است. توسط این نرم افزار شما قادر به مدیریت بانک های اطلاعاتی ایجاد شده توسط نرم افزار FileMaker Pro و یا موجود در وب سایت خواهید بود. این نرم افزار کاربردی می تواند ابزار مفیدی برای گروه های بزرگ و کوچک به منظور دسترسی همزمان به اطلاعات و تولید یک محصول کارآمد مورد استفاده واقع شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار :
– پورت تثبیت TCP / IP.
– امکان اجرای کد اسکریپت.
– امنیت فوق العاده قوی.
– نصب سریع و مدیریت آسان.
– مدیریت پیشرفته نحوه دسترسی.
– بکارگیری از زبان PHP و XML برای مدیریت بانک اطلاعاتی از طریق وب.
– پشتیبانی از ODBC/JDBC.
– مقیاس پذیری قوی به منظور مدیریت گروه.
– سازگاری با سیستم عامل های Windows 8 Pro (64-bit), Windows Server 2012 Standard Edition (64-bit), Windows Server 2008 R2 SP1 (64-bit), Windows 7 Professional Edition SP1.
و…

Description

FileMaker Server is fast, reliable server software used to securely share data with groups of FileMaker Pro, FileMaker Go, and FileMaker WebDirect users. Get 24/7 availability and reliability, remotely manage apps with ease, and save time by automating administrative tasks.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری