Altair WinProp 14.5 Suite

Altair WinProp 14.5 Suite

  • کاربرد : نرم افزار انتشار امواج بی‌سیم و طراحی شبکه‌های رادیویی
  • نسخه :Version 14.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WinProp Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار Altair WinProp به منظور انتشار امواج بی‌سیم و طراحی شبکه‌های رادیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه پیشرفته، با ارائه مدل‌های تجربیِ بسیار دقیق در زمینه انتشار امواج رادیویی، پروژه‌های عمرانیِ شهری و روستایی را تسهیل نموده است. نرم‌افزار Altair WinProp از انتقال‌دهنده‌های اختیاری مانند ماهواره‌ها و تکرارگرها پشتیبانی می‌نماید. شایان ذکر است که این برنامه قدرتمند، امکان دسترسی به ابزارهای ویرایش گرافیکی، ابزارهای CAD و تبدیلگر‌های گوناگون را برای انواع و اقسام پایگاه‌های داده فراهم می‌سازد.سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
ارائه مدل‌های تجربی و نیمه تجربی.
امکان تعیین ویژگی‌های حالت دسترسی.
قابلیت ارزیابی انطباق EM و ICNIRP.
ارائه متد‌های شبیه سازی استاتیک، داینامیک و مونت کارلو.

Description

Altair Engineering, Inc. has announced the release of WinProp 14.5, is the most complete suite of tools in the domain of wireless propagation and radio network planning. With applications ranging from satellite to terrestrial, from rural via urban to indoor radio links, WinProp's innovative wave propagation models combine accuracy with short computation time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری