Laplink PCmover Professional 11.0.1004

Laplink PCmover Professional 11.0.1004

  • کاربرد : نرم افزار انتقال داده های بین کامپیوتر ها
  • نسخه :Version 11.0.1004
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Laplink Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تنها نرم افزاری است که شما را قادر می سازد تمامی فایل ها ، تنظیمات و پروفایل های خود را از یک کامپیوتر قدیمی به یک کامپیوتر جدید منتقل کنید. در واقع PCmover مناسب ترین راه برای انتقال تمامی اطلاعات شما از یک دستگاه قدیمی به کامپیوتری جدید است. ایا شما هم به تازگی کامپیوتری تازه را خریداری کرده اید و برای انتقال اطلاعات خود با مشکلاتی رو به رو هستید؟ استفاده از حافظه های فلش و یا هارد دیسک برای انتقال دستی اطلاعات کاری زمان بر و گاه خطرناک است. ممکن است برخی از اطلاعات در کامپیوتر قدیمی فراموش شوند و یا در کامپیوتر جدید چندین مرتبه نوشته شوند. بنابراین بهتر است برای مهاجرت از کامپیوتر قدیمی به کامپیوتر جدید از نرم افزار جدید و کاربردی PCmover استفاده کنید.

نحوه انجام کار بسیار ساده است ، ابتدا PCmover را بر روی کامپیوتر اول نصب کنید ؛ داده ها ، تنظیمات و پروفایل های مورد نظرتان را برای انتقال تعیین کنید ؛ تمام ! شما اکنون به انتقال تمامی داده ها به کامپیوتر جدید هستید ، تمامی تنظیمات و پروفایل ها در کامپیوتر جدید نیز همانند کامپیوتر قبلی شماست. در واقع شما تنها با نصب PCmover در هر دو کامپیوتر ف می توانید به صورت اتوماتیک تمامی اطلاعات خود را انتقال دهید ، نرم افزار PCmover هیچگاه متوقف نمی شود و در پایان کار ، با یک ایمیل شما را مطلع می سازد. ویژگی های نرم افزار Laplink Software PCmover Express :

– قابلیت استفاده بسیار سریع و آسان

– دستیار سریع و هوشمند انتقال تمامی داده ها و تنظیمات به صورت اتوماتیک

– امنیت بسیار بالا و قابلیت اطمینان عالی

– انجام تنظیمات و انتظار برای پایان فرآیند و ارسال اطلاعیه از طریق ایمیل

– ساده سازی عملیات انتقال داده ها ، تنظیمات و پروفایل ها از کامپیوتر قدیمی به کامپیوتر جدید

– پشتیبانی از نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز

Description

PCmover Professional is the ONLY software that automatically moves or restores all selected files, settings, user profiles, and even programs from an old PC to a new one, or old operating system to a new one. And because most transferred applications are installed ready-to-use on the new PC, theres usually no need to find old CDs, previously downloaded programs, serial numbers or license codes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری