QILING Disk Master Server 4.3.7 Build 20180205

QILING Disk Master Server 4.3.7 Build 20180205

  • کاربرد : نرم افزار کنترل پارتیشن ها ، پشتیبان گیری و ریکاوری هارد دیسک
  • نسخه :Version 4.3.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : QILING Tech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار عالی و کاربردی ابزار کامل برای ساده سازی مدیریت پارتیشن و مهاجرت سیستم عامل و پشتیبان گیری و بازیابی نرم افزار برای مدیر IT، تکنسین ها و مشاوران می باشد. کار با این نرم افزار نیاز به هیچ دانشی نداشته و حتی کسانی که غیر فنی هستند میتوانند از آن استفاده نمایند. این نرم افزار می تواند تمام اطلاعات مهم کسب و کار را در عرض چند دقیقه محافظت کند تا تداوم کسب و کار را بدون نیاز به متخصص فراهم کند. میتواند تمام مشگلات شما در مورد ریکاوری و بازگرداندن فایل ها برطرف سازد. همچنین میتوانید هارد دیسک و سخت افزار خود را با این نرم افزار محافظت نمایید این نرم افزار در مواقع ضروری به شما هشدار های ارسال میکند تا مشگلات را شناسایی و آنها را برطرف سازید.
برخی از قابلیت های نرم افزار QILING Disk Master Professional :
- امکان تهیه پشتیبان از فایل ها
- ذخیره و نگهداری داده های رم
- امکان ریکاوری فایل ها
- ارسال انواع هشدار در هنگام مشگل
- کنترل کامل دیسک و پارتیشن های سیستم
- امکان تنظیم های مختلف سخت افزاری

Description

The biggest nightmare for a computer user is data loss and system crash, once happened, reliable and up-to-date backups are extremely necessary and important. QILING Disk Master covers all the needs to recover your lost data and restore crashed systems in minutes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری