TBProAudio FinalLoud v1.0

TBProAudio FinalLoud v1.0

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و تقویت صدا
  • نسخه :Version 1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاریست که در زمینه مدیریت و تقویت صدا و همچنین شفافیت صدا بسیار خوش درخشید . درواقع بوسیله این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید به تقویت و وضوح صدا دست یافت و صداهای متفرقه را حذف کرد . این نرم افزار بسیاری از مشکلات مربوط به مدیریت صدا را حل کرده و به همین خاطر محبوبیت بسیاری پیدا کرده است . در واقع با حذف صدا های مزاحم و تعیین سقف صدا و اوج صدا ، برای رسیدن به یک صدای مناسب و بدون ایراد نهایت فعالیت خود را میکند . کار با این نرم افزار بسیار اسان بوده و با چند کلیک اسان میتوانید صدای مناسب و مورد نظر خود را استخراج و یا تقویت کنید .


ویژگی های نرم افزار TBProAudio FinalLoud :
تعیین یک حداکثر و حداقل صدا برای وضوح هرچه تمام تر
دارای قابلیت تنظیم اسان و کاربردی
قابلیت تعیین میزان شفافیت و وضوح صدا
اندازه گیری بسامد های حاصله
اندازه گیری اوج و فرود صدا
همگام سازی اتوماتیک در شروع و توقف
قابلیت تنظیمات پیشفرض برای بهبود صدا
پردازش داخلی 64 بیتی
قابلیت استفاده اسان و ساده برای GUI

Description

FinalLoud is a loudness and True Peak finalizer tool. FinalLoud solves quickly a very common challenge in audio engineering: reaching a certain target loudness level for any audio material while maintaining given True Peak ceiling. Therefore FinalLoud combines a gain control, a high quality True Peak limiter and an accurate loudness meter under an easy-to-use interface. The gain control pushes the loudness level to the target level and in parallel the limiter ensures the True Peak ceiling. The loudness/TP measurement base on EBU R128-2014 and ITU BS.1770-4.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری