نمونه سوالات فیزیک پایه یک دانشگاه MIT

نمونه سوالات فیزیک پایه یک دانشگاه MIT

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پروفسور والتر لویین
  • مترجم : باشگاه علمی پژوهشی فیزیک آریان پژوه
  • تعداد صفحه : 22

توضیحات

نمونه سولات فیزیک دانشگاه MIT با ترجمه فارسی
در این کتاب الکترونیکی شاهد تمامی آزمونهای طرح شده در دوره ی آموزش فیزیک پایه یک دانشگاه MIT با تدریس پروفسور والتر لویین می باشید.
دانشگاه MIT
این دانشگاه یکی از مهم‌ترین مراکز علمی-تحقیقاتی در آمریکا و جهان به شمار می‌رود. دانشگاه « ام ای تی» همه ساله به عنوان بهترین دانشگاه مهندسی جهان انتخاب می شود. ضمن اینکه در سال 2012 طی الگوی تحقیقاتی انجام شده توسط موسسه ی QS برای رتبه‌بندی کلی دانشگاه‌ها، دانشگاه MIT در رده اول بهترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت. این دانشگاه تاکنون ۳۷ بار در رشته‌های مختلف موفق به دریافت جایزه جهانی نوبل و ۴۷ مدال ملی آمریکا توسط پژوهشگران خود شده‌است.
بخش فیزیک دانشگاه MIT نیز همواره به عنوان برترین و شاخص ترین مرکز آموزشی و پژوهشی فیزیک در جهان شناخته شده است به طوری که 3 نفر از اعضای هیئت علمی و 10 نفر از دانش آموختگان این دانشگاه موفق به کسب جایزه نوبل فیزیک شده اند .
پروفسور والتر لویین :
پروفسور والتر لویین دارنده مدرک دکترای فیزیک هسته ای از دانشگاه تکنولوژی Delft از هلند یکی از اساتید سرشناس فیزیک پایه ی دانشگاه MIT می باشد. لوین در سال ۲۰۰۳ جایزه ی یادبود اورت مور بیکر (Everett Moore Baker) را به عنوان بهترین آموزگار دوره ی کارشناسی دریافت کرد. شیوه ی تدریس ایشان بارها از طرف مجامع مختلف علمی جهان مورد تقدیر قرار گرفته است تا جایی که به ایشان لقب استاد افسانه ای فیزیک را داده اند!
حق تکثیر: • کلیه ی حقوق این اثر محفوظ و متعلق به باشگاه علمی پژوهشی فیزیک آریان پژوه می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری