ظهور و سقوط سلطنت پهلوی - جلد دوم

ظهور و سقوط سلطنت پهلوی - جلد دوم

  • 2.5 (12 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالله شهبازی

توضیحات

ظهور و سقوط سلطنت پهلوی - جلد اول: http://ketabnak.com/comment.php?dlid=40323 ظهور و سقوط سلطنت پهلوی عنوان کتابی است دو جلدی که در سال ۱۳۶۹ توسط انتشارات موسسه اطلاعات و موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی منتشر شد. این کتاب تا امرداد سال ۱۳۸۶ به چاپ نوزدهم رسیده و با شمارگان قریب به ۱۶۰ هزار دوره به‌عنوان پرفروشترین کتاب تاریخی ایران شناخته می‌شود. جلد اول شامل خاطرات ارتشبد حسین فردوست، دوست صمیمی محمدرضا شاه پهلوی از دوران کودکی و رئیس دفتر ویژه اطلاعات وی، است که توسط عبدالله شهبازی ویرایش شده است. جلد دوم، با عنوان «جستارهایی از تاریخ معاصر ایران»، تالیف عبدالله شهبازی است. در این جلد برای اولین بار اسناد اطلاعاتی در تاریخنگاری ایران مورد استفاده قرار گرفت و برخی مقاطع مهم تاریخ معاصر ایران و زندگی گروهی از رجال برجسته دوران پهلوی بازگو شده است. حق تکثیر : قابل دریافت از سایت نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری