Sejda PDF Desktop 3.3.0 x86

Sejda PDF Desktop 3.3.0 x86

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت، ویرایش و تبدیل اسناد PDF
  • نسخه :Version 3.3.0 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Eduard Weissman
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور مدیریت، ویرایش و تبدیل اسناد PDF است. همانگونه که می‌دانید، این روزها کاربرد فایل‌های PDF هیچ محدودیتی ندارد و از این اسناد، در انواع مراکز آموزشی، اداری، دولتی و … استفاده گسترده می‌شود. در این میان، نبود نرم افزاری با امکانات گسترده، یک مشکل جدی و چشم‌گیر به شمار می‌رود. نرم افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار همه‌کاره و قدرتمند در زمینه مدیریت و ویرایش اسناد PDF به شمار می‌رود.

این نرم افزار، قابلیت‌های گسترده‌ای را در خود جای داده و با همین امکانات، کاربران را از استفاده سایر برنامه‌ها بی‌نیاز می‌کند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند اسناد PDF را در صورت نیاز با همدیگر ترکیب کرده و کنترل کاملی را بر این فرآیند داشته باشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در صورت تمایل حجم فایل‌های خود را به شکل چشم‌گیری کاهش داده و یا اینکه فایل‌های خود را به اسناد آفیس و یا فایل‌های گرافیکی تبدیل کنند. ویژگی های نرم افزار Sejda PDF Desktop :

– قابلیت ادغام چندین سند PDF در قالب یک فایل مستقل

– امکان تکه تکه کردن اسناد PDF

– توانایی تبدیل فرمت‌های PDF به اسناد آفیس و یا تصاویر گرافیکی

– امکان فشرده‌سازی و کاهش حجم فایل‌های PDF

– قابلیت ویرایش و رمزگذاری اسناد

– امکان برش دادن قسمتی از صفحات در فایل‌های PDF

– قابلیت اضافه کردن واترمارک به اسناد

Description

Sejda PDF Desktop - Pleasant and productive PDF software that you'll love to use. Full-featured to help you with your PDF tasks. Sejda PDF Desktop is free to use within daily limits. Upgrade for premium features and unlimited use.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری