Auslogics Registry Defrag 11.0.1.0

Auslogics Registry Defrag 11.0.1.0

  • کاربرد : نرم افزار یکپارچه سازی رجیستری
  • نسخه :Version 11.0.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AusLogics
  • سال تولید : 2018

توضیحات

رجیستری در ویندوز یکی از بخش های مهم و حیاتی آن است که با در دست گرفتن کنترل آن، به گونه ای کنترل بسیاری از بخش های ویندوز را در دست گرفته ایم و قادر به تغییرشان هستیم.
نرم افزار Registry Defrag ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری ویندوز با قابلیت های مختلف می باشد. توسط این نرم افزار می توان دستکاری های رجیستری ویندوز را تصحیح کرد. همچنین توسط این نرم افزار اسکن رجیستری و پاک سازی آن از برنامه های مخرب را انجام داد. این برنامه دارای قابلیت پشتیبان گیری و برگرداندن اطلاعات رجیستری را نیز دارا می باشد. به طور کلی یک متخصص برای رجیستری ویندوز به شمار می رود. این نرم افزار با از بین بردن شکاف ها و پیوسته کردن و کوچک کردن حجم فایل ها به شما کمک می کند تا سرعت کامپیوتر را افزایش دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Auslogics Registry Defrag:
- قابلیت بهینه سازی سیستم
- توانایی یکپارچه سازی رجیستری به طور کامل
- توانایی استفاده آسان
- امکان ارائه جزئیات به طور کامل
- افزایش سرعت سیستم
- توانایی رفع مشکلات سیستمی
- قابلیت پشتیبان گیری و برگرداندن اطلاعات رجیستری
- و ...

Description

Auslogics Registry Defrag is an extremely useful software applciation that will keep your registry as compact as possible.

As a result of keeping the registry defragmented and as small as possible, your computer performance will be much improved.

Here are some key features of "Auslogics Registry Defrag":
System Optimization:
- Microsoft Windows and various program access the registry a few hundred times a second. By keeping your registry optimized you improve your computer performance.

Complete Registry Defragmentation:
- Data is frequently removed from the registry, but the allocated space remains. The program will scan through the registry to remove this space, reducing the size of the registry.

Ease of Use:
- Registry Defrag is incredibly easy to use even for a novice user. The program provides stunning visual representation of the fragmented areas in your registry.

Detailed Reports:
- Upon defragmenting the registry on your computer, the program prepares an HTML report with comprehensive details about registry defragmentation process.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری