iZotope Neutron Advanced v2.01 x86

iZotope Neutron Advanced v2.01 x86

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نسخه :Version 2.01 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : iZotope
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Izotope از جمله شرکت های نام آشنا در هنر میکس و مسترینگ موسیقی است . قابلیت های بسیار زیاد و راحتی کار با محصولات این شرکت باعث محبوبیت خاص آن ها در میان مهندس های میکس و مسترینگ شده است.
iZotope Neutron که در این پست برای شما قرار دادیم یکی از آخرین محصولات این شرکت است که مدتی است به بازار عرضه کرده است.این محصول هم مانند سایر وی اس تی های شرکت ایزوتوپ خیلی زود طرفداران خود را پیدا کرد.
با این وی اس تی میتوانید شفافیت را در میکس های خود به ارمغان بیاورید.
این پلاگین با موتور های آنالیز قدرتمند خود میکس شما را مورد بررسی قرار میدهد و نواحی که دچار تداخل فرکانسی شده اند را به شما نمایش میدهد.برای مثال گیتار صدای خواننده را پوشش داده باشد یا بیس و درامز تداخل فرکانسی داشته باشند! بنابر این به کمک این وی اس تی شما میتوانید به هر کدام از ساز ها و اجزا میکس خود فضای مناسب خودش را بدید و آهنگی شفاف و واضح داشته باشید.

Description

Achieve a clear, well-balanced mix with Neutron's innovative new mixing and analysis tools. Control every aspect of your music, from the visual soundstage of your tracks to the tonal balance of your mix-all with iZotope's award-winning digital signal processing.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری