iZotope RX 6 Audio Editor Advanced v6.10 x64

iZotope RX 6 Audio Editor Advanced v6.10 x64

  • کاربرد : نرم افزار ترمیم و بازسازی فایل های صوتی
  • نسخه :Version 6.10 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : iZotope
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یکی از کامل ترین نرم افزارهایی است که به عنوان برنامه ای کاملاً مستقل برای ترمیم، ویرایش و رفع اغلب مشکلات فایل های صوتی طراحی شده است. این نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی را شامل می شود که به شما کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در بازسازی و بهتر نمودن فایل های صوتی کسب کنید و با دسترسی داشتن به ابزارهای قدرتمند RX شما می توانید نتایجی را به دست آورید که با دیگر برنامه ها و پلاگین هایی که در زمینه ترمیم فایل های صوتی وجود دارند این کار به سادگی میسر نخواهد بود. iZotope RX با جدیدترین تکنولوژی های cleaner، طبیعی تر نمودن صدا، کاهش نویز و ترمیم صوت همراه است تا بتواند برنامه ای ایده آل برای فعالیت هایی نظیر آرشیو و بازسازی، ضبط و مسترینگ، پخش و پادکستینگ، تولیدات ویدئویی و ... باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iZotope RX Advanced Audio Editor:
- نرم افزاری مستقل و مجموعه ای از پلاگین های مناسب برای بازسازی فایل های
- از بین بردن اعوجاج بیش از حد، به صورت خودکار
- اصلاح و رفع مشکلات فایل های صوتی
- استفاده از تکنیک های برگرفته از تصویربرداری دیجیتال به منظور کاهش صداهایی مانند کلیک و ...
- رابط کاربری گرافیکی و زیبا
- ذخیره سازی تنظیمات انجام شده و استفاده آن ها برای فایل های مشابه
- دسترسی سریع به ابزارهای پرکاربرد
- حذف نویز
- و ...

Description

RX 6 Advanced is the flagship of the RX family of products, the industry standard audio repair tool that’s been used on countless albums, movies, and TV shows to restore damaged, noisy audio to pristine condition. From noise reduction to removing clicks to fixing distortion, RX is a complete toolkit for cleanup and audio restoration needs. Visually identify and repair problems with the standalone RX Audio Editor application, or use the plug-ins in real time in your favorite DAW or NLE.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری