DiffPDF 5.8.0 x86

DiffPDF 5.8.0 x86

  • کاربرد : نرم افزار مقایسه محتوای فایل های PDF
  • نسخه :Version 5.8.0 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Qtrac
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای با رابط کاملاً گرافیکی است که امکان مقایسه ی دقیق محتوای دو فایل PDF را فراهم نموده است. DiffPDF صفحات فایل های پی دی اف را در کنار هم نمایش داده و با مقایسه جزء به جزء آن ها و محتوای متفاوت را با برجسته سازی به صورت رنگی، نشان می دهد. این نرم افزار می تواند به عنوان ابزاری کارآمد برای افرادی که مرتباً با فایل های پی دی اف سروکار دارند مانند مسئولین بایگانی، مهندسان، روزنامه نگاران، ناشران، محققان و مترجمان محسوب شود و به آن ها کمک کند تا برای بررسی دقیق و مقایسه ی اسناد، گزارش ها، کتاب ها، لیبل ها و به طور کلی تمام محتویاتی که به صورت PDF ایجاد شده اند، وقت کمتری را صرف کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DiffPDF:
- مقایسه دقیق صفحات پی دی اف
- رابط کاربری گرافیکی شهودی
- هایلایت کردن قسمت های متفاوت متن pdf
- ارائه ی سه حالت برای انجام مقایسه (مقایسه کلمات، ظاهر،ویژگی ها)
- استفاده آسان
- صرفه جویی در مدت زمان لازم برای مقایسه ی PDF ها
- و ...

Description

DiffPDF is for comparing PDF files. It is an easy to use commercial Windows graphical user interface (GUI) application. DiffPDF shows pairs of pages from the two PDFs being compared with any differences highlighted. Comparisons can be made based on the text regardless of layout, or based on appearance (which accounts for fonts, colors, layout, diagrams, images, etc.)

DiffPDF is useful for anyone who needs to compare PDF documents, reports, books, or labels for example, archivists, engineers, journalists, packagers, publishers, researchers, software testers, and translators. DiffPDF is used in a wide range of contexts, from book authors to banks, insurance companies, and Government.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری