SharkCad Pro 10 Build 1335 x64

SharkCad Pro 10 Build 1335 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدل سازی 3 بعدی
  • نسخه :Version 10 Build 1335 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : DARcorporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند در زمینه مدل سازی انواع محصولات صنعتی به صورت 3 بعدی است. همانطور که مستحضر هستید، امروزه بسیاری از مراحل طراحی و تولید محصولات به کمک نرم افزارهای مخصوص انجام می‌گیرند. توسعه و رشد قابل توجه کاربرد نرم افزارهای تخصصی در این زمینه، سبب شده که دقت و کیفیت محصولات تولیدی به حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. به عنوان مثال، محصولاتی که تا چند دهه قبل با آزمون و خطای بسیار به نتیجه نسبتا مطلوب می‌رسیدند، امروزه در همان خط تولید اولیه دارای بهترین کیفیت ممکن هستند.

علت این مسئله را نیز باید در قابلیت طراحی و شبیه‌سازی نرم افزارها جستجو کرد. امروزه نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، متناسب با هر نیاز و زمینه‌ای در دسترس افراد قرار دارند. از این رو، مهندسین می‌توانند جنبه‌های مختلف محصول خود را با جزئیات بسیار طراحی نمایند. نکته کلیدی در این حوزه این است که با بهره‌گیری از این نرم افزارها، می‌ـوان کیفیت محصول نهایی را با صرف هزینه ای بسیار کمتر افزایش داد. نرم افزاری که در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم، یکی از نرم افزارهای حرفه‌ای در زمینه طراحی و مدل‌سازی 3 بعدی محصولات است که مهندسین مختلف را قادر می‌سازد تا حتی جزئی‌ترین جنبه‌های محصول خود را طراحی و آن را به آزمون بگذارند. ویژگی های نرم افزار SharkCad Pro :

– دارا بودن یک مجموعه قدرتمند برای مش‌بندی محصولات

– قابلیت مدل‌سازی مش و سطوح قطعات

– امکان طراحی جزئی‌ترین بخش‌های محصول نهایی

– قابلیت مدل‌سازی با انواع ناصر از قبیل فلز، چوب و …

– مناسب برای پرینترهای 3 بعدی

– دارا بودن قابلیت محاسبات بسیار دقیق

Description

With SharkCAD Pro (formerly Shark FX) at your fingertips, professional 3D files can be created accurately and fabricated easily, at a fraction of the cost of comparable premiere CAD programs. Beautifully render prototypes, architectural plans, woodworking projects, and anything else that requires high-end visuals.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری