DAEMON Tools Ultra 5.3.0.717

DAEMON Tools Ultra 5.3.0.717

  • کاربرد : نرم افزار ساخت درایو مجازی و شبیه سازی قفل‌ها
  • نسخه :Version 5.3.0.717
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Disc Soft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار پیشرفته برای ساخت درایو مجازی و شبیه سازی قفل است. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید حداکثر 32 درایو مجازی ایجاد کرده و فایل‌های Image خود بر روی آن‌ها پیاده سازی کنید، بدون آن که مجبور باشید آن‌ها را بر روی CD یا DVD رایت کنید. مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت عبور از قفل‌ دیسک‌های مختلف داخل بازار بوده، به طوری که این نرم افزار می‌تواند اکثر دیسک‌های دارای قفل را رایت، کپی و یا Mount کند حتی امکان ویرایش محتویات چنین دیسک‌هایی نیز با کمک این نرم افزار وجود دارد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools:
- توانایی ساخت درایو مجازی تا سقف 32 عدد
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی‌ها و نرم افزارها بدون نیاز به CD و DVD
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل‌های SafeDisc و SecuROM و LaserLock و LockBlocks و StarForce
- پشتیبانی از اکثر فرمت‌های رایج Image مانند CUE و Bin و CCD و ISO و BWT و NRG و PDI و B5T و CDI و MDS و MDF و ISZ و غیره
- قابلیت‌ Mount کردن Image در یک پوشه خاص
- قابلیت‌ Rip کردن CD های صوتی و بازی‌ها
- قابلیت‌ تهیه Image از CD ها و DVD های قفل دار
- پشتیبانی کامل از SPTD و iSCSI
- قابلیت Mount کردن به صورت درایو IDE
- محیط کاربری زیبا و ساده
- پشتیبانی از تمامی نسخه‌های ویندوز

عبور از قفل دیسک‌های محافظت شده:
اکثر CD ها و DVD های فروخته شده در بازار دارای قفل‌هایی برای جلوگیری از کپی برداری می‌باشند، برای مثال دیسک‌های بازی‌های کامپیوتری و دیسک‌های آموزش زبان و بسیاری از موارد دیگر؛ برای این که بتوانید اینگونه دیسک‌ها را بر روی سیستم‌های دیگر اجرا یا بر روی هارد کپی کنید لازم است تا از قفل‌های موجود در دیسک عبور کنید که برای این کار فقط کافی است تا از تمام دیسک یک Image تهیه کنید و با شبیه سازی همان قفل بر روی سیستم دیگر بتوانید به محتویات دیسک دسترسی پیدا کنید؛ این نرم افزار می‌تواند از لایه‌های امنیتی رایج در بازار مانند SecuROM و SafeDisk و غیره عبور کرده و به اصطلاح قفل دیسک‌ها را بشکند.

البته موارد گفته شده شامل دیسک‌های فیلم نمی‌شود چرا که در دیسک‌های تصویری معمولاً از سیستم‌های قفل گذاری دیگری استفاده می‌کنند که برای عبور از آن‌ها نرم افزارهایی همانند AnyDVD و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند، DAEMON Tools معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با یک فایل Image سر و کار داریم.

نکات:
- این نرم افزار به طور کلی در قالب 5 ویرایش عرضه می‌شود که به جز یکی مابقی آن‌ها غیر رایگان می‌باشند، در این تصویر می‌توانید مقایسه ویرایش‌های مختلف را مشاهده نمایید.

- در قسمت دانلود، هم کامل‌ترین نسخه یعنی Ultra و هم نسخه رایگان یعنی Lite قرار داده شده است که پیشنهاد می‌شود که نسخه Ultra استفاده شود.

- SPTD یک افزونه کوچک بوده که برای دسترسی به هاردهای SCSI و شبیه سازی آن‌ها استفاده می‌شود، این افزونه به طور پیش فرض در نسخه Ultra وجود ندارد، در حالی که در نسخه Lite این افزونه به طور خودکار نصب می‌شود.
این افزونه برای شکست بعضی از قفل‌ها نظیر SecuROM ضروری می‌باشد، لذا پیشنهاد می‌شود حتماً این افزونه را نصب کنید؛ این افزونه به طور جداگانه در قسمت دانلود قابل دریافت می‌باشد. ضمناً این نکته را توجه داشته باشید که بعد از نصب این افزونه حتماً سیستم خود را یک بار Restart کنید.

Description

DAEMON Tools is an advanced application for multiprotection emulation.
DAEMON Tools is further development of the Generic Safedisc emulator incorporating all its features. This program allows running backup copies of SafeDisc (C-Dilla), SecuROM, Laserlock, LockBlocks or StarForce protected games.
It can emulate maximum 32 BD-ROM drives and works with CD/DVD/BD images created by many burning programs.

DAEMON Tools works with the most popular formats, including CCD (CloneCD), BWT (Blindwrite), MDS (Media Descriptor File), CDI (Discjuggler), NRG (Nero), PDI (Instant CD/DVD), B5T (BlindWrite 5), CUE/BIN, ISO and ISZ.


As a conclusion, DAEMON Tools comes packed with a handy suite of features for helping you mount and unmount images, create virtual drives and generate image files from device contents. Its ease of use and accessibility make it a decent CD/DVD drive emulation program.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری