Movavi 360 Video Editor 1.0.1

Movavi 360 Video Editor 1.0.1

  • کاربرد : نرم افزار ویرایشگر فیلم
  • نسخه :Version 1.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Movavi
  • سال تولید : 2018

توضیحات

از نرم افزار های ساخت ویدیوی 360 درجه با امکانات بسیار زیاد می باشد که بدون نیاز به تجربه قبلی می توانید با آن کار کنید. در عرض چند دقیقه می توانید ویدیو دلخواه خود را ایجاد نمایید و از امکانات خلاقانه ای که موجود می باشد استفاده کنید. برای کار با برنامه لازم است که ابتدا ویدیویی که توسط دوربین مخصوص 360 درجه تهیه کرده اید را وارد برنامه کنید و سپس به بریدن و ویرایش کردن آن بپردازید. شما می توانید تایم لاین برنامه را نیز اصلاح کنید. به ویدیو های خود افکت های مخصوص اضافه کنید و موسیقی دلخواه خود را به عنوان آهنگ پس زمینه انتخاب کنید. Movavi 360 Video Editor از ویدیو های با کیفیت بالای 4K پشتیبانی می کند و می توانید اینگونه ویدیو ها را وارد برنامه نمایید و پس از عملیات ویرایش، با همین فرمت خروجی بگیرید.



ویژگی های نرم افزار Movavi 360 Video Editor :

- اشتراک گذاری ویدیوی های ایجاد شده
- پیشنگری به شکل سه بعدی
- اضافه کردن موسیقی دلخواه
- اصلاح رنگ و روشنایی
- بریدن و ویرایش تایم لاین

Description

If you're looking for a handy 360° video maker, look no further. Meet our latest product - Movavi 360 Video Editor! With this app, you'll be able to create your own 360-degree videos in just minutes. If you're new to video production, don't worry - our video editing software is all about intuitive controls and ease of use. Now you can make stunning immersive videos and seriously impress your friends and relatives!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری