TweakBit Driver Updater 2.0.0.0

TweakBit Driver Updater 2.0.0.0

  • کاربرد : نرم افزار به روز رسانی درایورها
  • نسخه :Version 2.0.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TweakBit Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای حل مشکل بروز رسانی درایورهای سخت افزاری رایانه شما میباشد. آخرین و مناسب ترین به روز رسانی ها به منظور کارکرد بهتر و سریعتر سخت افزار شما در اختیارتان خواهد بود. TweakBit Driver Updater قطعات سیستم شما را بازبینی و اسکن میکند و درایور های قدیمی را شناسایی و امکان بارگذاری و نصب آسان برنامه های مورد نیازتان را مهیا میکند و مشکلتان رفع میشود ( تمامی error ها را شناسایی مینماید) . امکان دسترسی به اطلاعات بیش از 200000 درایور را برای شما مهیا میکند تا همیشه به روز باشید و از کار با رایانه خود لذت ببرید.
TweakBit Driver قدرت اجرایی هارد و متعلقاتش را بهبود میبخشد. همچنین امنیت داخلی و تعادل کلی تمام اجزا دستگاه شما را بوسیله به روز رسانی و رفع مشکلات، تأمین خواهد کرد.

Description

Driver Updater will scan your computer for outdated or missing drivers and provide you with an easy way to download and install the latest driver versions, which effectively resolves driver-related system errors and device malfunctions. With access to a comprehensive database of over 200,000 drivers, you can be sure you will always have the latest updates and enjoy uninterrupted device operation.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری