Key Metric Duplicate File Detective 6.1.60 Professional

Key Metric Duplicate File Detective 6.1.60 Professional

  • کاربرد : نرم افزار حذف فایل های تکراری
  • نسخه :Version 6.1.60
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Key Metric Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری مفید و کاربردی جهت جستجوی فایلهای تکراری در درایوهای هارد دیسک شما و نمایش آنها جهت حذف ، مدیریت و پاکسازی هارد دیسک از فایلهای مشابه میباشد . نرم افزار قابلیت کار بر روی شبکه و اسکن فایل سیستمی تحت شبکه را دارا میباشد و گزارشها را در فرمت های HTML, CSV و XML میتواند ذخیره سازی کند. شما می توانید فایل ها را با فرمت های مختلف، شاخه ها، درایوها، ابزار ذخیره سازی قابل حمل و ... را مورد بررسی و جستجو قرار دهید. سپس با استفاده از پنجره مدیریت ، نتایج تکرار شده را جابجا یا فشرده سازی کنید و یا در نهایت به حذف فایل های تکراری با خیال راحت بپردازید. مدیریت فایلهای تکراری بیشتر به منظور آزاد کردن فضای بیشتر هارد دیسک شما می باشد. نرم افزار فایلهای موسیقی را از طریق تجزیه و تحلیل تگ های صوتی برای موارد مشابه جستجو میکند و قابلیت جستجو در اسناد شما را نیز دارد و از فرمت یونیکد پشتیبانی میکند

Description

Duplicate File Detective uses state-of-the-art file content analysis technology to show you exactly where your duplicate files are (even when the file names are different). You can search multiple folders, drives, removable storage devices, even network shares - all in a single pass. Then move, zip, or remove duplicate files safely with assistance from our innovative SmartMark duplicate file selection system.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری