Chris-PC RAM Booster 4.50

Chris-PC RAM Booster 4.50

  • کاربرد : نرم افزار بهینه سازی سرعت رم
  • نسخه :Version 4.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chris P.C
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید به منظور بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم کامپیوتری شماست ؛ RAM Booster قادر است فعالیت حافظه رم رایانه شما را زیر نظر بگیرد و تمامی فعالیت های آن را کنترل کند ، Chris-PC RAM Booster با یک الگوریتم پیشرفته ، زمانی که اجرای نرم افزارهای جدید شما با کندی مواجه شویند ، نرم افزارهای قدیمی تر را در یک فضای مجازی روی دیسک نگهداری می کند تا از سرعت پاسخ دهی عملکردها کاسته نشود. بدین ترتیب نرم افزار Chris-PC RAM Booster می تواند نسبت به حالت پیش فرض عملکرد رایانه ، روشی جدید را جهت بهینه سازی و افزایش سرعت فعالیت های مختلف کامپیوتری تعریف کند.

Chris-PC RAM Booster با تنظیمات پیشرفته ی خود ، به شما امکان یک تجربه لذت بخش و بسیار سریع و روان تر از بازی های کامپیوتری را می ده د، از آنجا که کیفیت اجرا و سرعت بازی های کامپیوتری رابطه مستقیمی با حافظه رم دارد ، در صورتی که حافظه رم سیستم شما به اندازه کافی آزاد نباشد ، شما با کندی محسوسی مواجه خواهید شد. ویژگی های نرم افزار Chris-PC RAM Booster :

– اجرای سریع تر بازی ها و برنامه ها با ارائه شیوه ای بهینه تر نسبت به حالت پیش فرض اجرای برنامه ها توسط ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن لیستی کامل از انواع تنظیمات قابل شخصی سازی برای مصارف رم و پردازنده

– عملکرد در پس زمینه برای بهینه سازی مداوم مصرف رم

– مناسب برای کامپیوترهای سرور

– دارا بودن رابطه کاربری ساده و یوزر فرندلی

Description

Chris-PC RAM Booster will definitely improve things! Your computer will get a boost, since RAM Booster will monitor the RAM (Random Access Memory) usage and when that gets to a certain low memory threshold, it will trigger the process of freeing up memory for newly opened programs while at the same time move the old programs from the RAM memory to the virtual memory on the disk.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری