Microsoft Windows 7 Sp1 Aio 13in1 Feb2018 (x64-x86)

Microsoft Windows 7 Sp1 Aio 13in1 Feb2018 (x64-x86)

  • کاربرد : ویندوز 7
  • نسخه :Version 7 Sp1 Aio 13in1 Feb2018 (x64-x86)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک سیستم عامل محبوب و پرکاربرد شرکت مایکروسافت است، بیش از 5 سال است که از ارائه نسخه SP1 آن می‌گذرد و طی این مدت آپدیت جامع و کاملی برای آن منتشر نشده است؛ به همین دلیل کاربران بعد از نصب این سیستم عامل با حجم بسیار زیادی از آپدیت‌های مختلف رو به رو می‌شوند به طوریکه تا کنون بیش از 130 آپدیت با حجمی بالای 1 گیگابایت برای این سیستم عامل منتشر شده است. مایکروسافت در Windows 10 به طور کلی سیستم به روز رسانی ویندوز را تغییر داد و به جای انتشار چندین آپدیت در طول ماه، ماهانه یک آپدیت جامع تحت عنوان Rollup Update منتشر می‌کند که شامل تمامی آپدیت‌های منتشر شده قدیمی و جدید نیز می‌شود و کاربران صرفاً با نصب یک بسته می‌توانند سیستم خود را کاملاً به روز نمایند. حال این قابلیت منحصر به فرد برای Windows 7 و Windows 8.1 نیز اجرا شده است که در ادامه بیشتر به توضیح آن می‌پردازیم.

شرکت مایکروسافت در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ اعلام کرد تا در جهت سهولت به روز رسانی ویندوزهای قدیمی خود، تصمیم گرفته تا طی برنامه‌ای شیوه‌ی به‌روزرسانی این سیستم عامل‌ها را تغییر دهد. بر خلاف سال‌های گذشته که هر ماه با تعداد زیادی آپدیت‌های متنوع رو به رو بودیم، از این پس هر ماه یک آپدیت واحد تحت عنوان «Monthly Rollup Update» منتشر می‌شود که شامل تمامی تغییرات و به روز رسانی‌های لازم آن ماه می‌شود؛ دیگر ویژگی بارز این آپدیت‌ها جامع بودن آن‌هاست، به طوری که آپدیت هر ماه علاوه بر تغییرات جدید، شامل آپدیت‌های ماه‌های قبل نیز می‌شود یا به زبان ساده‌تر، نیازی نیست که آپدیت‌های ماهانه به ترتیب و پشت سر هم نصب شوند، بلکه با نصب یک آپدیت، از نصب سایر آپدیت‌های قبلی نیز بی‌نیاز می‌شوید.

Description

This Convenience Rollup Update package includes almost all the updates that were released after the release of SP1 for Windows 7 and Windows Server 2008 R2, through April 2016. This convenience rollup is intended to make it easy to integrate fixes that were released after SP1 for Windows 7 and Windows Server 2008 R2.

Also today we are announcing that all security and non-security updates for Windows 7 SP1 and Windows 8.1 (as well as Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2012 and Windows Server 2012 R2) will be available as a monthly rollup (fixes rolled up together into a single update). Each month, we will release a single update containing all of the security and non-security fixes for that month. We are making this change – shifting to rollup updates, to improve the reliability and quality of our updates.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری