Remo Repair PowerPoint 2.0.0.18

Remo Repair PowerPoint 2.0.0.18

  • کاربرد : نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه تعمیر اسناد پاور پوینت
  • نسخه :Version 2.0.0.18
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Remo Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری مفید و کاربردی در زمینه تعمیر اسناد پاور پوینت (PowerPoint) است. نرم افزار پاورپوینت، یکی از محوصلات پرکاربرد بسته نرم افزاری آفیس (Office) است که در زمینه‌های مختلف کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد. از نرم افزار پاورپوینت می‌توان برای ارائه سخنرانی‌ها و سیمنارهای چندرسانه‌ای استفاده کرد و مخاطبین را به شکل ملموس‌تری با موضوع مورد بحث آشنا ساخت. به دلایل مختلف و وقوع خطاهای دیجیتالی، ممکن است که فایل‌های پاورپوینت آسیب ببینند و کاربر دیگر قادر به اجرای آن‌ها نباشد.

در چنین مواقعی ممکن است تصور کنید که دیگر نمی‌توان از سند مربوطه استفاده کرد. ولی سخت در اشتباه هستید! نرم افزاری که در این مطلب برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است فایل‌های پاورپوینت آسیب دیده را برای شما ترمیم کند تا مجددا بتوانید محتویات سالم آن را مورد استفاده قرار دهید.








ویژگی های نرم افزار Remo Repair PowerPoint :

– امکان تعمیر سریع و آسان فایل‌های پاورپوینت

– قابلیت تعمیر و اجرای دوباره فایل‌های آسیب دیده

– سازگاری با نسخه‌های مختلف بسته نرم افزار آفیس

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– امکان پیش‌نمایش محتویات بازیابی شده

Description

PowerPoint is an application from Microsoft Office Suite; this application is synonymous to the word "presenting". PowerPoint is widely used as a tool to create and deliver presentations. As the application has a large number of usages, it has similar number of problems related to corruption. The PPT or PPTX file created to save the presentation file can be corrupted due to several reasons, which may include:

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری