BitRecover Lock Unlock PDF Wizard 1.1

BitRecover Lock Unlock PDF Wizard 1.1

  • کاربرد : نرم افزار محافظت از فایل های PDF
  • نسخه :Version 1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BitRecover
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه محافظت از فایل های PDF، رمزگذاری و بازگشایی آن‌هاست. امروزه کاربرد اسناد PDF محدود به هیچ سازمان، ارگان، اداره یا … نیست و بسیاری از افراد در داخل سازمان‌های آموزشی، دولتی، نظامی و … از این فرمت برای انتقال اطلاعات و اسناد خود استفاده می‌کنند. با توجه به حساسیت بسیار زیاد محتویات این سندها که در اغلب اوقات نیز محرمانه می‌باشند، راهکارهای مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از نرم افزارهای رمزنگاری اسناد PDF است. در این مطلب، با معرفی نرم افزاری در خدمت شما عزیزان هستیم که قادر است به آسانی از اسناد شما محافظت کرده و از هرگونه سو استفاده جلوگیری نماید.

رابط کاربری این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که تمامی کاربران قادر هستند اسناد PDF خود را وارد محیط برنامه کرده و بر روی آن رمزگذاری کنند. با این عمل، دیگر امکان تغییر، ویرایش و حتی پرینت گرفتن از اسناد نیز وجود نخواهد داشت. در کنار این نرم افزار، ابزار مجزای دیگری نیز تعبیه شده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند سند مورد نظر خود را رمزگشایی کرده و آن را به حالت سابق بازگردانند.ویژگی های نرم افزار BitRecover Lock / Unlock PDF Wizard :

– امکان حذف محدودیت اسناد محافظت شده PDF

– قابلیت محافظت و رمزگذاری از اسناد PDF

– امکان جلوگیری از کپی محتویات و یا ویرایش آنان

– پشتیبانی از تمامی نسخه‌های اسناد ادوبی پی‌دی‌اف

– امکان حذف گروهی رمزهای اسناد PDF

– قابلیت کاربرد آسان

Description

BitRecover Lock PDF Wizard it is a sophisticated software application is highly effective to secure PDF by password. This amazing tool is one-stop solution for all kind of PDF files issues. It is developed with easy-to-use and user friendly interface so that can anyone can utilize it smoothly. Resrict your PDF files, so it cannot be edited, copied or printed for illegal intensions. Quickly secure PDF with password from unwanted users.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری