NETGATE Amiti Antivirus 2018 24.0.770 x86

NETGATE Amiti Antivirus 2018 24.0.770 x86

  • کاربرد : آنتی ویروس قدرتمند
  • نسخه :Version 2018 24.0.770 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : NETGATE
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار ضدویروس جدید ، از سوی کمپانی NETGATE است که به تازگی مخصوص کاربران سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و دستگاه های قابل حمل ، امکان نفوذ بدافزارها ، تروجان ها و فایل های مخرب به سیستم های کامپیوتری به شدت افزایش پیدا کرده است. در این مطلب با معرفی یکی از بهترین راهکارها به منظور مقابله با انواع تهدیدات کامپیوتری در خدمت شما عزیزان هستیم.

NETGATE Amiti Antivirus روشی مؤثر ، مفید و بسیار اسان برای محافظت از سیستم کامپیوتری در برابر خطرات است ، این نرم افزار قادر است امنیتی مثال زدنی را برای کامپیوتر شما در مقابله با انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و ابزارهای مخرب پدید آورد. این نرم افزار با نظارت مستقیم بر حافظه کامپیوتر ، جلوی فعالیت انواع پراسس های مشکوک را می گیرد و با اسکن های زمان بندی شده و اتوماتیک ، تمامی تهدیدات را خنثی می سازد.ویژگی های کلیدی نرم افزار NETGATE Amiti Antivirus :

– دارا بودن ابزارهای مانیتورینگ دائم پراسس های مموری

– امکان انجام اسکن های زمان بندی شده

– دارا بودن امکان به روز رسانی های رایگان و اتوماتیک

– دارا بودن رابط کاربری زیبا با امکانات شخصی سازی

Description

Amiti Antivirus is a reliable and user-friendly software utility designed to provide you with the proper means to protect the security of your computer and that of the personal information you might be storing on it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری