Golden Software MapViewer 8.6.651

Golden Software MapViewer 8.6.651

  • کاربرد : نرم افزار نقشه برداری و آنالیز داده های مکانی
  • نسخه :Version 8.6.651
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Golden Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کارا و مقرون به صرفه برای نقشه برداری و آنالیز داده های مکانی است که به کمک آن می توانید به راحتی نقشه های موضوعی با کیفیت بالا تولید و منتشر کنید. با استفاده از توابع قدرتمند این نرم افزار امکان نمایش دقیق چگونگی توزیع داده های مکانی وجود دارد. با استفاده از این نرم افزار امکان ایجاد ۱۶ نوع نقشه منحصر به فرد و کاملا قابل سفارشی سازی وجود دارد. امکان حاشور زدن و تفکیک مکانها با رنگهای مختلف بر اساس داده های مرزی وجود دارد. همچنین می توانید نمودارهای میله ای، دایره ای و یا نمودارهای ترکیبی را با استفاده از این نرم افزار ایجاد کنید. واسط کاربری ساده این برنامه باعث افزایش سرعت و عملکرد نهایی کاربران خواهد شد.

با استفاده از MapViewer میتوانید قسمتهای مختلف نقشه را بر اساس داده های همجوار، غیرهمجوار و … تغییر اندازه دهید. نقشه پایه در این نرم افزار در انواع مختلف و با فرمتهای مختلفی از جمله SHP, DXF,GeoTIFF و PDF قابل طراحی است. داده های شما منحصر به فرد است و تنها نیاز به یک نرم افزار شایسته برای نقشه برداری از این داده هاست، MapViewer ادعا میکند که در این زمینه جز بهترین هاست. در نهایت نرم افزار MapViewer یک راه حل جامع و کارا برای بصری سازی و نقشه برداری داده های مکانی شماست.

Description

Make the most out of your data. Quickly produce publication-quality maps with MapViewer's extensive thematic mapping and spatial analysis features. Distinguish patterns and trends in your data, understand the spatial relationship, and give clients and stakeholders the information they need.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری