Golden Software Strater 5.4.948

Golden Software Strater 5.4.948

  • کاربرد : نرم افزار بصری کردن و آنالیز و تفسیر ساختارهای زیرسطحی
  • نسخه :Version 5.4.948
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Golden Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند جهت بصری کردن و آنالیز و تفسیر ساختارهای زیرسطحی، عملیات چاه پیمایی، اطلاعات چینه شناسی و همچنین چاه های گمانه است. با استفاده از این برنامه مهندسین علوم زمین به راحتی میتوانند در یک محیط گرافیکی ساده و مرتب اقدام به طراحی و آنالیز ساختارهای زیر سطحی کنند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که نیازمند کمترین درگیری کاربران با دستورات متنی است و به همین دلیل کاربران مبتدی نیز در زمان بسیار کمی میتوانند با قابلیتهای برنامه آشنا شوند و در پروژه های آموزشی و یا واقعی خود از آن استفاده کنند.

این نرم افزار با طیف گسترده ای از فرمتهای داده ای مختلف سازگار است و قادر به نمایش داده ها در قالب ۱۴ نوع گزارش و نمودار مختلف است.Strater مقاطع مختلف ساختارهای زیر سطحی را با رنگهای مختلف نمایش میدهد و کاربران قادر هستند هر قسمت از مقطع را انتخاب و به صورت منفرد جزئیات بیشتری به آن اضافه کنند. گزارشهایی که توسط این برنامه تولید میشود محدود به این ۱۴ مورد نیست و با استفاده از تنظیمات مختلف میتوان گزارشهایی بر اساس نیازهای خودمان طراحی کنیم. در هر مرحله از پروژه میتوانید تغییرات را به مراحل قبل بازگردانید. در قسمت چاپ نیز قادر هستید تا اطلاعات چاه ها و حفاری های مختلف را به صورت دسته ای به پرینتر ارسال کنید.

Strater به شما این اجازه را میدهد تا قالبهای مختلفی بر اساس تنظیمات پروژه تعریف کنید و از این قالبها در پروژه های آینده استفاده کنید. اینطور دیگر نیازی به تکرار عملیات در سایر پروژه ها نیست و در کمترین زمان میتوانید به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید. این برنامه انعطاف پذیری بالایی در طراحی دارد و با رابط کاربری گرافیکی و ساده ای که دارد بصری کردن داده های زیر سطحی را هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه ای بسیار آسان کرده است.

Description

Eliminate subsurface uncertainty. Achieve insight and clarity by transforming raw, subsurface data into understandable well logs, borehole models, and cross sections/profiles. Easily create professional geotechnical reports that clearly communicate important information with Strater.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری