Alive Flash Slideshow Maker v1.2.9.2

Alive Flash Slideshow Maker v1.2.9.2

  • کاربرد : نرم افزار ساخت آلبوم فلش
  • نسخه :Version 1.2.9.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ANVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار کاربردی برای ساخت اسلایدشوهای زیبا با فرمت SWF یا فلش است. این نرم افزار امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی مجموعه عکس های خود را همراه با افکت هایی که می توانید از میان افکت های موجود در نرم افزار انتخاب کنید ترکیب نمایید و در نهایت با انتخاب یک موسیقی پس زمینه برای اسلایدشو ، آن را ذخیره نمایید و از دیدن عکس های خود لذت ببرید. استفاده از نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچگونه دانش قبلی وجود ندارد. می توانید از خروجی کار خود در سایت نیز استفاده نمایید و از آن استفاده های مختلف به عمل آورید. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی اشاره کرد. همچنین نرم افزار معرفی شده در بالا ، دارای مدل های از پیش آماده شده فراوانی است که می توانید از آنها به صورت مستقیم استفاده کنید و یا در آنها تغییراتی اعمال نمایید.

برخی ویژگی های نرم افزار Anvsoft Flash SlideShow Maker Professional 5.20 :

دارای افکت های زیبا و جذاب.
دارای چندین Template با موضوعات مختلف.
امکان ذخیره خروجی در CD و .DVD
کاربرد آسان.
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
و...

Description

Alive Flash Slideshow Maker is a professional slideshow builder to easily create high-impact photo slideshows with just a few mouse clicks. It turns your digital photos to flash ( SWF ) slideshow with background music and transition effects just in a couple of seconds. You can upload the output flash file to your websites, post the slideshows on MySpace, facebook, YouTube or your Blogger. So that you can share your memorial moments with your family and friends. Easy, quick and convenient! Please click the picture on left hand side to view the guide for you.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری