Fluenz French 2

Fluenz French 2

  • کاربرد : نرم افزار آموزش زبان فرانسوی
  • نسخه :Version 2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Fluenz
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بسته آموزشی زبان فرانسوی ساخت شرکت Fluenz است. شرکت Fluenz سال‌هاست که در امور تدریس زبان‌های مختلف جهان فعالیت می‌کند و هم اکنون بسته کامل آموزش زبان فرانسوی را به بازار عرضه کرده است. روش تدریس زبان در این مجموعه کاملاً متفاوت با سایر روش‌ها از جمله Rosetta Stone است، در این بسته فیلم‌های متعددی وجود دارد که زبان آموز آن‌ها را به ترتیب مشاهده می‌کند و در نهایت قادر خواهد بود تا به راحتی فرانسوی صحبت کند، این بسته بیشتر بر روی آموزش اصولی زبان و Grammar تمرکز دارد و کمتر موارد حفظیات در آن به چشم می‌خورد به کلام دیگر این بسته سعی می‌کند به زبان آموز یاد دهد تا چگونه جملاتی که می‌خواهد را بسازد، نه این که یک سری جمله‌های حفظ شده را به کار ببرد.

زبان فرانسوی نیز یکی از زبان‌های کاربردی در سطح جهان بوده که روزگاری دور زبان اول بین الملل بوده و هم اکنون نیز در بسیاری از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی از جمله زبان‌های رایج می‌باشد و در بیش از 50 کشور جهان از این زبان استفاده می‌شود.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Fluenz French:
- یادگیری اصولی زبان فرانسوی
- یادگیری مکالمه و Grammar زبان فرانسوی
- درگیر کردن تعاملی کاربر با مدرس
- اعتماد به نفس بخشیدن به زبان آموز
- لذت بردن از آموزش
- محیط کاربری ساده و آسان
- دارای برنامه‌ی منظم آموزشی

توضیحات تکمیلی بسته آموزشی زبان فرانسوی Fluenz French:
1. این بسته برای کسانی طراحی شده است که به زبان انگلیسی در حد معمول آشنا هستند، چون در این بسته آموزشی مدرس به زبان انگلیسی صحبت کرده و معانی کلمات را عنوان می‌کند، ضمن این که این بسته در اصل برای انگلیسی زبانان طراحی شده است؛ پس اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید احتمالاً نتیجه‌ی زیاد مطلوبی از این مجموعه نخواهید گرفت.

2. این بسته در 5 سطح ارائه می‌شود که هر کدام برای هدفی خاص طراحی شده است و رعایت ترتیب استفاده از هر بسته نیز ضروری است.
هر بسته شامل یک DVD آموزشی شامل فیلم‌ها و سایر موارد آموزشی و یک CD شامل فایل‌های صوتی و دیالوگ‌ها و یک بسته تکمیلی (Supplementary) شامل فایل‌های PDF می‌باشد.
این بسته مجموعاً شامل 150 جلسه آموزشی، هر کدام دو ساعت و نیم می‌باشد.

سطح اول - Fluenz French 1
عنوان آموزشی: آموزش مقدماتی زبان فرانسوی و توانایی صحبت کردن ابتدایی

کاربرد: مناسب برای گشت و گذار در کشورهای فرانسوی زبان و انجام کارهایی نظیر خرید کردن، رستوران رفتن، فرودگاه و ایستگاه‌های قطار،اتوبوس سوار شدن و صحبت با راننده تاکسی، رزرو هتل.

موارد آموزشی:
- جمله سازی با افعال زمان حال و آینده
- جملات دستوری
- جملات پرسشی
- اسامی مذکر و مونث
- صفات
- ضمایر و مضاف الیه
- آشنایی با حروف اضافه
- شمردن تا 999.999 و بیان ساعت

سطح دوم - Fluenz French 2
عنوان آموزشی: قوی سازی پایه زبان فرانسوی و کسب ابزار لازم برای تعامل جدی‌تر

کاربرد: چیدمان برنامه‌ سفر و تنظیم قرارهای دوستانه، انجام کارهای ساده اداری، برنامه ریزی، تفریحات داخل شهر، مراجعه به دکتر و بیمارستان، خرید کردن از فروشگاه‌های زنجیره‌ای.

موارد آموزشی:
- جمله سازی با افعال زمان گذشته و حال و آینده
- افعال مهم بی‌قاعده
- حرف تعریف و ضمایر مفعولی
- مقدمه‌ای بر افعال انعکاسی
- صفات تفضیلی و عالی
- کاربرد حروف اضافه
- کاربرد پیشرفته اسامی مذکر و مونث

سطح سوم - Fluenz French 3
عنوان آموزشی: برقراری ارتباط عمیق با دنیای اطراف

کاربرد: انجام امور اداری و خانگی، اجاره آپارتمان و خانه، مباحثه خانوادگی، صحبت در مورد امور تحصیلی و شغلی، صحبت کردن در مورد آب و هوا، برنامه ریزی پیشرفته با دوستان و هم کلاسی‌ها، تعامل پیچیده در امور خرید و رستوران.

موارد آموزشی:
- افعال انعکاسی پیشرفته
- افعال بی‌قاعده در زمان‌های گذشته و حال
- صرف کردن فعل‌های زمان حال استمراری
- ضمایر مفعولی مستقیم و غیر مستقیم پیشرفته
- افعال شرطی و انواع گزاره‌ها
- اصطلاحات محاوره‌ای رایج
- کاربرد پیشرفته حروف اضافه
- بیان نظریات و ترجیهات

سطح چهارم - Fluenz French 4
عنوان آموزشی: ورود به اجتماع، بازار کار و سفر کردن

کاربرد: مباحثه و بیان داستان‌های خانوادگی و کودکانه، بیان فصول سال و اقلیم‌های آب و هوایی، انجام امور مالی و آشنایی با واحد پولی، باز کردن یا بستن حساب‌های بانکی، گردشگری داخل شهر و ترافیک، فعالیت‌های بیرون از خانه و برنامه ریزی، توصیف مکان‌های مختلف، امور ورزشی و وسایل مرتبط با آن، یادگیری فرهنگ اصیل فرانسوی و لاتین.

موارد آموزشی:
- بیان تعهد و وظیفه
- اصطلاحات جغرافیایی و جهت‌های اصلی
- قیدها و صفت‌های نسبی
- بیان آرزوها و علاقه‌ها
- افعال بی‌قاعده در زمان گذشته
- صرف کردن افعال انعکاسی
- بیان محاوره‌ای زبان فرانسوی
- استفاده از ضمایر مفعولی مستقیم و غیر مستقیم

سطح پنجم - Fluenz French 5
عنوان آموزشی: دوست یابی، همکاری، شاغل شدن و عضو رسمی یک اجتماع، زندگی کردن دائمی و فعالیت سیاسی

کاربرد: مباحثه و استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، صحبت کردن پیشرفته در مورد غذا و رژیم غذایی، مباحثه در مورد هنر و آثار هنری، صحبت کردن پیشرفته در مورد شغل و تحصیل، باز کردن حساب سپرده بانکی و انتقال پول، برنامه ریزی پیشرفته ملاقات رسمی و مسافرت کاری، نوشتن نامه و ایمیل‌های رسمی، اشتراک گذاری منو و دستور پخت غذا، مراجعه به دکتر و اصطلاحات پزشکی، پر کردن فرم‌های رسمی و اداری، اطلاعات پرواز و فرودگاه، دایره واژگان.

موارد آموزشی:
- صحبت کردن در زمان غیر کامل
- صحبت کردن محاوره‌ای پیشرفته و حروف ندا
- محل قرار گرفتن صفت‌ها و قیدها در جمله
- بیان زمان نسبی
- حروف و افعال ربطی
- آشنایی با ملیت‌ها و کشورها
- اصطلاحات قانونی و قضایی
- حیوانات و حیوانات خانگی
- حرفه‌ها و عناوین شغلی
- داستان تعریف کردن در زمان گذشته و گذشته غیر کامل

نکات مهم:
1. نسخه F2 در حال حاضر آخرین ویرایش ارائه شده توسط شرکت Fluenz می‌باشد، در صورتی که برنامه به روز رسانی گردد، این پست نیز آپدیت خواهد شد.

2. این بسته آموزشی بر روی Windows 8 و Windows 8.1 کار نمی‌کند و برای اجرا حتماً لازم است تا از ویندوز های XP یا Vista یا 7 استفاده نمایید.

3. این بسته نیازی به کرک ندارد، فایل‌های قرار داده شده Image های رسمی شرکت هستند ولی دارای قفل می‌باشند، در نتیجه راهنمای نصب را به دقت مطالعه فرمایید.

4. هر سطح به صورت مجزا از سطوح دیگر است، بدین معنی که شما می‌توانید هر سطحی را که مایل بودید استفاده کنید و نیازی به دانلود تمامی 5 سطح نمی‌باشد.

Description

Our program takes you step-by-step through the language, showing you how it works through explanations rather than forcing you to simply match pictures and words as if you were a child. And because the culture of the language is critical to understanding, the Fluenz tutor provides context and anecdotes that make the process meaningful.
Technology has the power to revolutionize learning, and Fluenz uses it to bring the experience of a great one-on-one tutor directly to your computer. And by including a tutor in the program, we not only provide the kind of explanations and guidance you need to succeed in learning French, we also ensure that the reason we all love French, from the food, to the art, to the history, continually informs the learning process.

150 sessions of up to two and one-half hours each -- the most comprehensive software application covering the first five levels of French anywhere. Fluenz French 1+2+3+4+5 will guide you in English through the challenges of French with a proven system.
Includes Fluenz French 1, Fluenz French 2, Fluenz French 3, Fluenz French 4, Fluenz French 5 DVD-ROMs, audio CDs for additional learning, exclusive, downloadable podcasts for further practice, and the handy Fluenz Navigator for on-the-go referencing of important words and phrases
The Fluenz language tutor guides you on video every step of the way, recreating a one-on-one tutoring experience, utilizing explanations in English, placing you in real-world contexts, and immersing you in the culture.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری