Trafficware Synchro Studio 10.1.2.20

Trafficware Synchro Studio 10.1.2.20

  • کاربرد : مجموعه نرم افزار آنالیز و شبیه سازی سه بعدی داده های ترافیکی
  • نسخه :Version 10.1.2.20
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Trafficware
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک مجموعه ی نرم افزاری برای شبیه سازی سه بعدی، بهینه سازی و تحلیل داده های ترافیکی است. این بسته نرم افزاری با ترکیب قابلیتهای مدلسازی Synchro و شبیه سازی میکرو و همچنین قابلیت های انیمیشن سازی SimTraffic و در کنار یک نمایشگر سه بعدی، ابزار کاملی برای مهندسان ترافیک ایجاد کرده است. Synchro نرم افزار آسانی است که متخصصان ترافیکی با کمک آن می توانند میزان حجم ترافیک در تقاطع ها و چهارراه ها را تجزیه و تحلیل کرده و مدل های سه بعدی متناسبی از خیابان ها، وسایل نقلیه شخصی و عمومی، پیاده رو ها و … را طراحی و شبیه سازی کنند تا به کمک این مدل ها بتوانند تابلو های راهنمایی مورد نیز برای مناطق مختلف را شناسایی و تامین کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Trafficware Synchro Studio: – تحلیل، آنالیز و شبیه سازی داده های ترافیکی شهری و جاده ای – استفاده از مدل های 3بعدی ارائه شده در کتابخانه های موجود یا افزودن مدل های دلخواه سه بعدی خود برای ساخت صحنه های ترافیکی – قرار دادن تابلو مورد نیاز راهنمایی رانندگی در یک تقاطع با تخمین و ارزیابی میزان حجم ترافیک در زمان های مختلف و ضبط تصاویری در بازه های زمانی مختلف و وارد کردن داده های بدست آمده در نرم افزار جهت تخمین – امکان کنترل و آنالیز سیگنال های ترافیکی توسط متخصصان ترافیک از راه دور و در دفتر کار و از طریق ارتباط مستقیم بین نرم افزار و CID (دستگاه رابط کنترل کننده SimTraffic) – تخمین ظرفیت واقعی تقاطع ها و چهارراه ها و استفاده از ظرفیت واقعی آن ها – و …

Description

The Synchro® Studio suite of products provides the best in traffic analysis, optimization, and simulation applications. The package combines the modeling capabilities of Synchro and the micro-simulation and animation capabilities of SimTraffic® with our 3D viewer to create the ultimate tool kit for any traffic engineer.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری