AMS Software PhotoWorks 2.15

AMS Software PhotoWorks 2.15

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر
  • نسخه :Version 2.15
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AMS Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جدید و حرفه‌ای در زمینه ویرایش تصاویر دیجیتالی کاربران در سیستم عامل ویندوز است. امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی برای ویرایش و اعمال تغییرات مختلف بر روی تصاویر در کامپیوتر وجود دارند. هریک از این نرم افزارها دارای ویژگی‌های مثبت و منفی مخصوص به خود هستند. در میان این برنامه، تعدادی از آنان موفق به جلب اعتماد کاربران شده و در شرایط مختلف، امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. نرم افزاری که در این مطلب نیز برایتان در نظر گرفته‌ایم، یکی از همین برنامه‌هاست که با دارا بودن امکاناتی گسترده و کاربردی، تقریبا کلیه نیازهای کاربران در زمینه ویرایش تصاویر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آیا از عکس‌هایی که به کمک گوشی تلفن همراه یا دوربین عکاسی خود به ثبت رسانده‌اید، ناراضی هستید؟ آیا شرایط آب و هوایی موجب بی‌روح شدن تصاویر شده و شادابی آنان را از بین برده‌اند؟ جای نگرانی نیست؛ چرا که با استفاده از نرم افزار AMS Software PhotoWorks و امکانات فوق‌العاده آن، شما کاربران می‌توانید با استفاده از چند گزینه بسیار ساده، به تصاویر خود روح تازه‌ای بخشیده و آنان را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید.

Description

Not quite happy with your photos? Tricky weather and lighting conditions or a stranger in the background have ruined a priceless shot? Vacation pictures do not look as vibrant as you hoped they would? With PhotoWorks in hand, you will get the tools that let you save a spoiled shot or turn an average picture into a photography masterpiece. This seemingly simple photo editing program has the latest image processing technology under the hood for you, this means perfect pictures with a couple of mouse clicks!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری