FGS Cashbook 6.6.0

FGS Cashbook 6.6.0

  • کاربرد : حسابرسی و مدیریت هزینه ها
  • نسخه :Version 6.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : FGS Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری میباشد کاربردی و آسان که به شما در مدیریت هزینه ها یتان بسیار میتواند کمک کند . آیا از خودتان پرسیدید که هر ماه که پچه مقدار پول برای شما باقی می ماند ؟ مبالغی چون فیش های برق و آب و … ویا اجاره خانه از شما هزینه هایی را کم میکند و شما مبالغی را باید هزینه کنید ، که مدیریت آن گاهی شما را سر در گم میکند . FGS Cashbook این امکان را به شما میدهد تا بودجه و هزینه های ماهیانه خود را سامان دهید و مدیریت کلی بر حساب و دخل و خرج خود داشته باشید که بسیار کاربردیست .این نرم افزار محبوبیت بسیاری در میان کاربران پیدا کرده ، بطوری که با وارد کردن پارامتر های خود به راحتی و با چند کلیک شما را از نتیجه کار اگاه میسازد .قابلیت های نرم افزار طراحی سه بعدی FGS Cashbook :
بسیار ساده و آسان
پشتیبانی از تمام ارز های جهانی
ارائه گزارش برای هر دوره تعیین شده
قابلیت ذخیره سازی اطلاعات در خارج برنامه
قابلیت تعیین زبانه برای هزینه ها
قابلیت رمز گذاری برای امنیت بیشتر

Description

Do you ask yourselves also every month where your crossly earned money remains? Rent, electricity, petrol, food, clothes and sometimes a visit to the cinema - there it is not so easy at all to keep the overview above the current expenses.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری