AnyMP4 Mobile Transfer 1.1.96

AnyMP4 Mobile Transfer 1.1.96

  • کاربرد : نرم افزار انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید و بلعکس
  • نسخه :Version 1.1.96
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AnyMP4 Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از بهترین برنامه های انتقال دهنده فایل های موبایل می باشد که می تواند داده هایی نظیر مخاطبین، ویدیو ها، موزیک ها، عکس ها و ... را در بین iPhone/iPad/iPod تبادل کند. هم چنین می تواند مدیا های مختلف و مخاطبین را از اندروید به iPhone انتقال بدهد. اگر سیستم شما آسیب دیده است، می توانید اطلاعات مورد نیاز را از آن بگیرید و به یک سیستم جدید انتقال دهید. سریع، آسان و راحت که باعث می شود شما بدون از دست دادن زمان، به سرعت کار خود را انجام دهید. این برنامه از iPhone X/8/8 Plus/7/7 Plus/6s/6s Plus/6/6 Plus/SE/5s/5c/5/4s/4 و سیستم های اندرویدی محبوب پشتیبانی می کند. هم چنین شما می توانید فایل های iPhone را به iPad 2 یا iphone جدید انتقال دهید، بدون اینکه نیازی به itune باشد. وجود این برنامه درست زمانی که موبایل شما کرش می خورد و آسیب می بیند، بسیار ضروری به نظر می رسد.



ویژگی های نرم افزار AnyMP4 Mobile Transfer :



- رابط کاربری آسان و دوستانه

- امکان انتقال اطلاعات از اندروید به iphone

- امکان انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو، موزیک، عکس، مخاطبین و ...

- سریعی، امن و قدرتمند

- امکان تبادل اطلاعات بین iphone و ipad

Description

AnyMP4 Mobile Transfer is the powerful phone transfer software, which transfers almost everything from one phone to another phone. You can easily transfer contacts from old phone to new phone for contact backup.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری