CCProxy 8.0 Build 20180307

CCProxy 8.0 Build 20180307

  • کاربرد : نرم افزار اشتراک گاری اینترنت و پهنای باند با سایر کامپیوترهای شبکه
  • نسخه :Version 8.0 Build 20180307
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Youngzsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری بسیار مناسب و محبوب جهت به اشتراک گاری اینترنت و پهنای باند با سایر کامپیوترهای شبکه و همچنین راه اندازی پراکسی سرورها است. در این زمینه برنامه های کمی در بازار وجود دارد و اکثر آنها پیچیدگی های زیادی دارند. این برنامه بر خلاف رقبا بسیار ساده طراحی شده است و روند کار را سرراست کرده است. تنظیمات شما تنها یکبار انجام میشود و هر زمان خوسته باشید با یک دکمه فعال و غیر فعال میشود. نرم افزار CCProxy از انواع اتصالات اینترنتی دایل آپ، دی اس ال، شبکه های اینترنتی کابلی، فیبرنوری، ماهواره ای، ISDN و DDN پشتیبانی میکند.

روش کار با برنامه برای همه اتصالات بیان شده تقریبا یکسان است. یکی دیگر از کاربردهای مهم این نرم افزار راه اندازی سرورهای پراکسی است. این سرورها پراکسی برای انواع خدمات HTTP, FTP, Mail, Socks, Telne,Https و … قابل اجرا است. به عنوان مثال شاید به دلایلی دسترسی به وبسایت خاصی در موقعیت جغرافیایی شما مقدور نباشد، به راحتی میتوانید CCProxy را در سرور دیگری آن سر دنیا مثلا یک VPS اختصاصی اجرا کنید و تمامی درخواستهای خود را از طریق این مسیر ارتباطی به مقصد هدایت کنید.

این برنامه قابلیتهای مختلفی برای کنترل کاربران متصل شده به سرور در نظر گرفته است. به عنوان مثال به راحتی امکان دسترسی دادن به کاربران بر اساس مک آدرس، آی پی، یوزر و پسورد وجود دارد. امکان محدود کردن دسترسی به نوع محتوای اینترنتی را خواهید داشت. برنامه تمامی اتصالات و تراکنشهای انجام گرفته را ثبت میکند و حتی به صورت زنده نیز میتوانید ببینید اکنون اینترنت اشتراکی شما صرف چه محتوایی میشود. از همین طریق امکان کنترل کاربران خاطی امکان پذیر خواهد بود. تنظیمات این برنامه یکبار انجام میشود و امکان خروجی گرفتن از تنظیمات و انتقال به سایر سیستم ها نیز وجود دارد.

Description

Proxy server CCProxy is easy-to-use and powerful. This enables you set up your own proxy server and realize Internet connection sharing within 10 minutes. CCProxy includes innovative features like Internet access control, web filter, bandwidth control, web cache, parent, remote dial-up, auto dialup and time schedule puts you in a complete control of the Internet access.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری