Malwarebytes Anti-Exploit Premium 1.12.1.37 Final

Malwarebytes Anti-Exploit Premium 1.12.1.37 Final

  • کاربرد : نرم افزار جلوگیری از اجرای اکسپلویت ها یا کد های مخرب
  • نسخه :Version 1.12.1.37
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Malwarebytes
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اکسپلویت چیست؟
نفوذ بر اساس نتیجه گیری و گرفتن خروجی های حاصل از برنامه ها و ابزارها.
اغلب موارد هکرها و برنامه نویس ها هنگامی که سعی به نفوذ به یک کامپیوتر یا یک برنامه را دارند مداوم به آنها داده هایی را تحویل می دهند که برنامه آن ها را پردازش کند و خروجی خود را نمایش دهد در این هنگام نفوذگر با تناسب بستن میان داده ها و خروجی ها به عملکرد کلی برنامه پی برده و سعی می کند که با داده هایی که برنامه برای انجام آنها دچار خطا می شود به انها صدمه وارد کند. و از جهتی چون چک کردن برنامه های مختلف و کدها وقت زیادی را می گیرد فرد نفوذگر وقتی نحوه ی صدمه زدن به برنامه را کشف کرد برنامه ای را برای این منظور می نویسد که خودکار کارهای مورد نظر وی را انجام دهد. به همین دلیل هنگامی که یک مشکل امنیتی پیدا می شود فرد برنامه نویس کدی را با مضمون اکسپلویت قرار می دهد که نقش وی را بهتر و سریع تر انجام دهد.
Malwarebytes Anti-Exploit نرم افزار قدرتمندی از شرکت معروف Malwarebytes است که جهت مقابله با اکسپلویت ها (Exploit) منتشر شده است. Malwarebytes Anti-Exploit نرم افزار ساده ایست که به خوبی از سستم شما در برابر حملات مبتنی بر وب محافظت می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و سه لایه امنیتی و حفاظتی را روی سیستم شما اعمال می کند تا از هر نوع بدافزاری در امان باشید.

نرم افزار با بیشتر مرورگرها و نرم افزارهای جانبی معروف سازگاری دارد و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری می کند. همچنین این نرم افزار به میزان بسیار کمی از CPU و RAM سیستم شما استفاده کرده و به هیچ وجه سرعت عملکرد آن را کند نخواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Malwarebytes Anti-Exploit:
- محافظت از مرورگرها و افزونه های جانبی آن ها
- محافظت از جاوا
- محافظت از فایل های پی دی اف و کتاب های الکترونیک
- محافظت از فایل های آفیس نرم افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت
- محافظت از از مدیا پلیرهای معروف مثل Windows Media Player, VideoLAN VLC Player, QuickTime Player, Winamp Player
- قابلیت افزودن سپرهای جدید برای محافظت از قسمت های دیگر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Malwarebytes Anti-Exploit is a straightforward piece of software that protects your system's vulnerable points from web-based attacks.

The installation procedure takes little time to finish and does not need special attention from the user. At startup, Malwarebytes Anti-Exploit creates an icon in the system tray area and activates the protection status.

You can bring up the main application window to view total shielded applications, blocked exploit attempts, and quarantined files.

In the secondary tab you can view the list of third-party applications that can be guarded by Malwarebytes Anti-Exploit. It includes Firefox, Chrome, Internet Explorer and Opera, Java, Adobe Acrobat, Microsoft office tools (Word, Excel, Powerpoint), VLC Media Player, and so on.

All activity is recorded to a log window; selected entries can be excluded from the list as well as cleared. It is possible to create exclusions when it comes to guarded applications. There are no other notable features provided by the application.

Malwarebytes Anti-Exploit runs on a barely noticeable amount of CPU and RAM, so it is not a concern to the computer's overall performance. Since it minimizes to the taskbar, it does not interfere in the user's regular activity.

We have not come across any issues throughout our evaluation, as the app did not hang, crash or pop up error dialogs. All in all, Malwarebytes Anti-Exploit is a simple yet effective tool for safeguarding programs against e-threats. Since it does not comprise a complex configuration set, the tool is accessible for advanced users as well as rookies.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری