IOTransfer Pro 2.1.0.5269

IOTransfer Pro 2.1.0.5269

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد
  • نسخه :Version 2.1.0.5269
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iFunSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه مدیریت دستگاه‌های اپل و انتقال فایل بین آیفون/آیپد و کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند مستقل از نرم افزار آیتونز، اطلاعات خود را به کامپیوتر منتقل کرده و از آن پشتیبان‌گیری کنند. یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران گوشی و تبلت‌های شرکت اپل، کار با نرم افزار آیتونز و پیچیدگی‌های آن است. از این رو، بسیاری ترجیح می‌دهند که برای مدیریت اطلاعات خود در کامپیوتر، از نرم افزاری جایگزین استفاده کنند. این برنامه قادر است به سرعت اطلاعات کاربر در آیفون و آیپد را تشخیص داده و از داده‌های کاربر پشتیبان‌گیری کند.

نحوه کار با این نرم افزار، بسیار ساده و آسان است. کاربران به راحتی می‌توانند دستگاه خود را با کابل USB به سیستم متصل کرده و سپس تنها با یک کلیک، اطلاعات خود را بین گوشی و کامپیوتر منتقل کنند. کاربران دستگاه‌های iOS می‌توانند اطلاعات خود را به کامپیوتر منتقل کنند و در صورت نیاز، با حذف کردن اطلاعات خود حافظه دستگاه را آزاد نمایند.ویژگی های نرم افزار IOTransfer Pro :

– امکان مدیریت آسان و سریع تصاویر، موزیک‌ها، فایل‌های ویدیویی، شماره تلفن‌ها و …

– قابلیت پشتیبان‌گیری از شماره تلفن‌ها و همگام‌سازی لیست‌ها

– امکان مدیریت حافظه داخلی دستگاه‌های آیفون و آیپد

– توانایی پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربر

– قابلیت حذف دائم اطلاعات کاربر بدون امکان بازیابی

– سازگاری با نسخه‌های مختلف iOS و انواع دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد

Description

IOTransfer 2 is an easy-to-use iPhone manager, iOS file transfer and management tool. IOTransfer 2 enables users to transfer, manage and delete photos, music, videos, contacts, ebooks and podcasts. In addition, the version comes with multiple powerful new features. The new added Clean tool will scan the iOS device and help free up more space. Whats more, downloading online videos and directly saving them to iPhone and iPad becomes possible. Overall, IOTransfer 2 is a great program for iPhone, iPad or iPad owners. With its help, users can back up iOS data to computer, copy files from local directories to Apple gadgets and completely handle their iPhone and iPad.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری