LizardSystems LanSend 2.6.0 Build 63

LizardSystems LanSend 2.6.0 Build 63

  • کاربرد : نرم افزار ارسال سریع پیام به کاربران شبکه
  • نسخه :Version 2.6.0 Build 63
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LizardSystems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دانلود LizardSystems LanSend نام نرم افزاری ارزشمند برای مدیران شبکه می باشد که به کمک آن می توانند به سرعت به تمامی کاربران شبکه پیام ارسال نمایند. نرم افزار LizardSystems LanSend دارای یک رابط کاربری ساده می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با چند کلیک موس پیام خود را به تمامی کاربران شبکه ارسال نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار LanSend این است که کاربران هیچ نرم افزار اضافی برای دریافت پیام را لازم نیست نصب کنند.

نرم افزار LizardSystems LanSend این اجازه را به شما می دهد که به سرعت پیام های متنوعی را با استفاده از الگو های مختلف ایحاد کنید. پیام ها به تمامی سیستم های کاربرانی که به شبکه محلی متصل می باشند و یا کسانی که با استفاده از یک ریموت به شبکه شما متصل هستند، ارسال می شود.برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار LizardSystems LanSend :

ارسال آسان پیام ها به چندین کاربر شبکه
ارسال فوری پیام ها
بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری اضافی در رایانه گیرنده
بدون نیاز به دسترسی به اینترنت و سرور اختصاصی
ارسال پیام ها به سیسم عامل های XP و بالا تر که در حال اجرا می باشند
سازگاری با ترمینال سرور
ارسال پیام به گروه های کاربری مختلف

Description

LanSend is an invaluable tool for system administrators for sending out instant messages to network users. LanSend has a simple, logical GUI and enables you to send a message to multiple users on your LAN with just a few mouse clicks. No additional software needs to be installed on users' machines for them to receive messages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری