LizardSystems Remote Shutdown 4.6.0 Build 63

LizardSystems Remote Shutdown 4.6.0 Build 63

  • کاربرد : نرم افزار خاموش کردن سیستم های شبکه
  • نسخه :Version 4.6.0 Build 63
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : LizardSystems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام ابزاری کارآمد برای کمک به مدیران شبکه و مهندسان IT می باشد که توسط این نرم افزار مدیران شبکه می توانند برق کامپیوتر های گروه های مختلف را مدیریت کنند. اکثر محیط های کاری، به یک شبکه داخلی برای دلایل امنیتی و به اشتراک گذاری آسان فایل ها متصل می باشند. برای مدیریت سریع، ابزار های مختلف مدیریتی در اینترنت موجود می باشند، یکی از این نرم افزار ها LizardSystems Remote Shutdown می باشد. شما به کمک نرم افزار LizardSystems Remote Shutdown می توانید یک مدیریت یکپارچه در شبکه داشته باشید و به عنوان مدیران شبکه اقداماتی مانند خاموش کردن و ری استارت سیستم ها را از راه دور انجام دهید.

نرم افزار LizardSystems Remote Shutdown به شما این امکان را می دهد تا گروه های مختلف را برای مدیریت آسان تر تعریف کنید. برای این کار می توانید کامپیوتر ها را با استفاده از نام یا آدرس IP آن ها به گروه ها اضافه کنید. بعد از تعریف گروه های مختلف می توانید عملیات خاموش یا ری استارت کردن را برای کل گروه انجام دهید. نرم افزار Remote Shutdown می تواند با کامپیوتر هایی که در شبکه Workgroups و یا domain هستند کار کند.

Description

Remote Shutdown was developed to help network administrators and IT specialists centrally manage power for computers and computer groups on a local area network. Using this tool, network administrators can carry out bulk shutdown, bulk restart remotely for selected computers or groups.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری