Horland Scan2Pdf 6.1.0.5

Horland Scan2Pdf 6.1.0.5

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل تصاویر اسکن شده به پی دی اف
  • نسخه :Version 6.1.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Horland
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر می خواهید تصاویر اسکن شده خود را مدیریت کرده و فرمت آن ها را جهت چاپ حفظ کنید، توصیه می شود که آنها را به فرمت PDF تبدیل کنید. Horland Scan2PDF ابزاری برای مدیریت فایل های اسکن شده قبل از پردازش است. Horland Scan2PDF فایل های TIFF و اسناد پی دی اف چند صفحه ای قابل جستجویی را به طور مستقیم از طریق اسکن ایجاد می کند. ابزار اسکنر از تمام TWAIN استاندارد و بیشتر WIA سازگار با اسکنر های مسطح پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Horland Scan2Pdf:
- مدیریت تصاویر اسکن شده و فایل های پی دی اف
- تبدیل تصاویر اسکن شده به پی دی اف های قابل جستجو
- تبدیل تصاویر اسکن شده به فایل های TIFF
- پشتیبانی از WIA و Twain
- و ...

Description

If you are managing scanned images and want to make sure that they preserve their format for printing, then it is recommended that you convert them to a PDF format. Horland's Scan2PDF is a tool capable of handling scanned files before processing and provides you with a few handy options for managing your new documents immediately after.

Horland Scan2PDF generates multipage searchable PDF documents and TIFF directly from the scan. The scanningtool supports all standard TWAIN and most WIA compatible feeder or flatbed scanner

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری