Toad for SQL Server 6.8.1 Xpert Edition x64

Toad for SQL Server 6.8.1 Xpert Edition x64

  • کاربرد : نرم افزار پایگاه‌داده‌
  • نسخه :Version 6.8.1 Xpert Edition x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Quest Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

امروزه تغییراتی انقلابی در جهت توسعه، دسترسی، مدیریت، و تحلیل داده‌ها در جریان است که نرم‌افزار Toad تمامی آن‌ها را پوشش می‌دهد، چه مسئله کار با پایگاه‌داده‌ها باشد چه فن آوری های در حال ظهور. نرم‌افزار Toad از بانک‌های Oracle ،SQL Server ،MySQL ،IBM DB2 ،Sybase ،PostgreSQL ،Teradata ،Netezza ،Hadoop ،SQL Azure و… پشتیبانی می‌کند. با استفاده از راهکارهای Toad، شما محدود به استفاده از یک سکو و محیط کاری نخواهید بود.

از بین میلیون‌ها کاربری که به Toad اعتماد کرده‌اند می‌توان به گل سرسبد محصولاتمان، نرم‌افزار Toad برای اوراکل اشاره کرد، که با ساختن محیطی ساده و پایدار، امکان ساخت، مدیریت و حفظ این پایگاه‌داده‌ها را فراهم می‌آورد. چه شما توسعه دهنده باشید چه مدیر و یا تحلیل‌گر، Toad بهره‌وری شما را ارتقا خواهد داد.


امکانات و ویژگی‌های مجموعه نرم‌افزار Toad :
مدیریت کارایی: این مجموعه به طور چشمگیری مدیریت بانک‌های Oracle ،SQL Server و DB2 را ساده می‌کند. تنظیمات SQL را به طور خودکار انجام داده و کدها را برای داشتن کارایی هرچه بیشتر کنترل می‌کند. با استفاده از راهکار‌های این مجموعه برای مدیریت کارایی، و با هر سطح تجربه‌ای در مدیریت و یا توسعه پایگاه داده‌ها می‌توانید هوشمندانه‌تر و آسان‌تر به کارهایتان بپردازید.

توسعه: محصولات این شرکت با استفاده از تخصصش در چندین و چند مدل پایگاه داده به طورچشمگیری بهره‌وری تان را افزایش می‌دهد. ابزارهای توسعه Toad تضمین می‌دهد که نرم‌افزار در بهبود کیفیت کد، کارایی، و حفظ و نگهداری به یاری کاربر بپردازد. با استفاده از تجارب تخصصی ما در بازار و صنعت، محصول پیش رو با فراهم آوردن امکان کار تیمی و اتوماسیون، بهترین گزینه برای توسعه دقیق و سریع بانک می‌باشد.

مدیریت: محصولات Toad، بدون در نظر گرفتن اینکه از چه بانکی استفاده می‌کنید امکانات تخصصی فراوانی در اختیارتان قرار می‌دهد تا هرآنچه در ذهن دارید را به مرحله اجرا در آورید. مدیریت پایگاه داده‌ها به طور چشمگیری ساده شده تا کارایی‌تان را بهینه‌تر سازد.

اطلاعات کسب و کار: این نرم‌افزار ایجاد ارتباط با data sourceها، اداره اطلاعات، و توسعه یا مجسم کردن تحلیل‌هایتان را فراهم می‌آورد. همچنین با فرآهم آوردن محیط تجزیه و تحلیل مشترک، امکان به اشتراک گذاری آسان داده‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد.



نکات مجموعه‌ی Toad :
– برای SQL Server دو نسخه‌ی Toad for SQL Server و Toad DBA Suite for SQL Server ارائه شده است. نسخه‌ی DBA Suite کامل‌ترین ویرایش است و شامل Toad Data Modeler ، Toad Development Suite for SQL Server ، Toad for SQL Server و ابزارهای دیگر می‌باشد.

– نسخه‌ی مربوط به Oracle نیز به‌جز ویرایش معمولی، نسخه‌ی DBA Suite نیز ارائه شده اما به‌دلیل قدیمی‌بودن فعال‌ساز ارائه‌شده، برخی از برنامه‌های شامل این مجموعه فعال نمی‌شوند.

– آخرین نسخه‌ی Toad Data Modeler نیز به‌شکل جداگانه و با لایسنس مستقل ارائه شده است.

Description

Run faster, more reliable databases by doing more work in less time. As a single toolset, Toad for SQL Server database management tool maximizes productivity through extensive automation, intuitive workflows and built-in expertise. Plus, it complements Microsoft tools by solving key SQL Server challenges, so you can proactively manage many databases. Easily resolve issues, manage change and promote the highest levels of code quality, performance and maintainability.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری