WhatsApp for Windows 0.2.8505 x86

WhatsApp for Windows 0.2.8505 x86

  • کاربرد : نرم افزار پیام‌رسان واتس‌اَپ برای ویندوز
  • نسخه :Version 0.2.8505 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : WhatsApp
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های رومیزی بوده که توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، بلک‌بری، سیمبین، ویندوز موبایل و سیستم عامل‌های مک و ویندوز است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. همچنین مدیر واتس‌اپ در فروردین ماه ۱۳۹۵ اعلام کرد که تمامی پیام‌ها و تماس‌های این پیام‌رسان به صورت کامل رمز نگاری می‌شوند. واتس‌اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای SMS یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. در اوایل سال ۱۳۹۵ واتس‌اپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های این شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار WhatsApp:
- ارسال نامحدود متن، تصویر، فیلم و فایل‌های صوتی به سرتاسر جهان
- استفاده از شبکه اینترنت برای ارسال اطلاعات
- رمزگذاری کاملاً سراسری و دو طرفه
- ارتباطی ایمن و پر سرعت
- پشتیبانی از Platform های مختلف
- رایگان بودن و عدم نمایش هرگونه تبلیغ
- سازگاری با جدیدترین نسخه‌های ویندوز

Description

WhatsApp is a cross-platform mobile messaging app which allows you to exchange messages without having to pay for SMS. WhatsApp Messenger is available for iPhone, BlackBerry, Android, Windows Phone and Nokia and yes, those phones can all message each other! Because WhatsApp Messenger uses the same internet data plan that you use for email and web browsing, there is no cost to message and stay in touch with your friends.

In addition to basic messaging WhatsApp users can create groups, send each other unlimited images, video and audio media messages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری