FLOW-3D CAST Advanced v4.2.1.2 x64

FLOW-3D CAST Advanced v4.2.1.2 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و تحلیل جریان مذاب
  • نسخه :Version 4.2.1.2 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : FLOW-3D
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار تجاری برای تحلیل جریان مذاب در محفظه تزریق و حفره قالب است. با استفاده از FLOW-3D فرایندهای الگوی پر شدن مذاب در حفره قالب، عیوب کریستالی، پروسه انجماد و ... قابل پیش گویی هستند. نرم افزار Flow 3D یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه هیدرولیک و مهندسی عمران آب است که بر پایه روش های دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) کار می کند.
FLOW-3D CAST Advanced یک نرم افزار قدرتمند در زمینه CFD یا ریختگری می باشد. این نرم افزار برای کمک به تحقیق در زمینه رفتار دینامیکی مایعات و گازها در موارد کاربردی وسیع، طراحی شده است. می توانید از این نرم افزار در پیش بینی الگوی جریان سیال برای مذاب آلیازهای مختلف در کانال تزریق حفره قالب و مچنین پیش بینی قسمت های مسدود شده کانال تزریق (ESP) برای حالت های دمایی و حرارتی متفاوت استفاده کنید. بامدل کردن یک پارشال فلوم می توان دید که Flow-3D به آسانی می تواند محاسبات پارشال فلوم را تحت هر دو جریان آزاد و مستغرق انجام دهدنتایج محاسبه شده به خوبی با دبی های منتشر شده مطابقت داشته و نیاز به زمان زیاد و با استفاده از ابر رایانه ها ندارد مطالعات لب و مفید زیادی می تواند درادامه این تحقیق صورت گیرد به عنوان مثال می توان تاثیر شرایط ورودی (مثل کج شدن فلوم دراثر تغییر جهت وزن ) و یا تاثیر تغییرات شکل و اندازه نواحی مختلف فلوم ( مثل اضافه کردن یک مقطع و تئوری ) را به راحتی با نرم افزار بررسی کند. FLOW-3D CAST در انجام آزمایشات ریخته گری به مهندسین و کاربران با ابزارهای کاربردی و تخصصی کمک شایانی می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است که از قدرت سه بعدی بسیار بالایی نیز برای حل مسائل استفاده می کند.

Description

FLOW-3D Cast is designed specifically for modeling a wide range of casting processes and includes the relevant components required to provide a full design solution. It combines an intuitive user interface that uses a progressive approach to guide users to completion with the powerful FLOW-3D solver to deliver accurate predictions of filling and solidification-related defects. FLOW-3D Cast is available in three package levels so that companies with varying needs can select the product most suited to their process and their budget.

FLOW-3D Cast consists of a full flow and thermal solution for both the cast alloy and the die or mold. Simulations of filling and solidification using FLOW-3D Cast provides important insight into a casting process. This understanding helps identify problems with a design to increase yield and reduce the time required to perform physical design iterations. All this leads to production of quality parts in less time, resulting in greater customer satisfaction and profits. As a versatile simulation tool, FLOW-3D Cast can also enable companies to save time when deploying new casting processes or alloys.

Features:
- Continuous casting with binary segregation
- Capture core gas release and associated defects
- Sand core blowing
- Model moisture drying in molds and cores
- Enhanced viscous effects including non-Newtonian viscosity, shear thinning/thickening and thixotropic flows
- Heating due to viscous shear
- Thermal and mechanically induced stresses and distortions

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری