WHDownloader 0.0.2.3 Final

WHDownloader 0.0.2.3 Final

  • کاربرد : نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس
  • نسخه :Version 0.0.2.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Alphawaves
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر میکند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آنها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار WHDownloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آنها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که نرم افزار WHDownloader دانلود میکند به صورت آپدیت آفلاین است و شما میتوانید آنها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آنها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید .

Description

Windows Hotfix Downloader has now been replaced with a new application (WHDownloader). WHDownloader enables you to download and apply the latest updates for your Microsoft Windows operating system, as well as Microsoft Office in a safe way with minimum effort. Its a lightweight tool with a user-friendly interface that takes up very little space on your hard drive. Easy and fast to install, its ready to go to work immediately after installation. WHDownloader is for Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2016, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری