Avanquest Express Uninstaller 3.4

Avanquest Express Uninstaller 3.4

  • کاربرد : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده
  • نسخه :Version 3.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Smart PC Solutions
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزاری آسان و قدرتمند در زمینه حذف کامل نرم افزارهای نصب شده در ویندوز می باشد ، همانطور که می دانید بعد از حذف نرم افزارهای نصب شده فایل های باقیمانده و همچنین کلیدهای رجیستری باعث اشغال فضای هارد دیسک و همچنین افت سرعت ویندوز می شود. این ابزار یک نرم افزار سریع و آسان برای حذف کامل نرم افزار و بازی های نصب شده روی ویندزو می باشد.

نرم افزار Express Uninstaller قابلیت ردیابی کردن و حذف فایل های باقیمانده ، پوشه ها و کلیدهای رجیستری خواهد شد. شما با یک کلیک قادر به حذف نرم افزارهای نصب شده خواهید بود. این ابزار دارای رابط کاربری آسان و سرعت بالا در حذف نرم افزاری نصب شده می باشد.



قابلیت های نرم افزار Express Uninstaller :



- راه سریع و آسان برای حذف کامل برنامه ها و نرم افزار های ناخواسته

- حذف برنامه های خراب و بدون استفاده

- حذف پس مانده نرم افزار ، پوشه ها و رجیستری

- توقف برنامه های غیر ضروریبه طور خودکار در هنگام راه اندازی

- آزاد کردن فضای دیسک با ارزش و حفظ کامپیوتر شما در حالت ایده آل

Description

Completely uninstall programs, leftover files and privacy information easily. Express Uninstaller - The fast, easy and efficient way to completely uninstall software programs, leftover files and privacy information.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری