Wavesfactory Spectre 1.0.2

Wavesfactory Spectre 1.0.2

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نسخه :Version 1.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

پلاگین Spectre از شرکت Wavesfactory یک ابزار شکل دادن به صدا است که ترکیبی از بهترین ویژگی های تقویت کننده صدا همراه با یک اکولایزر پارامتری گرافیکی را به شما ارائه می دهد . Spectre تفاوت بین سیگنال ورودی و سیگنال EQ را پردازش می کند و محتوای هارمونیک را با استفاده از الگوریتم های مختلف اشباع که بر اساس سخت افزار های ضبط کلاسیک شبیه سازی شده اند فقط به بخش هایی که شما می خواهید اعمال می کند . از این پلاگین می توان در tracks , sub-mixes , mix و mastering بهره برد . Spectre تنها یک اکولایزر ساده نیست ! این ابزار افکت های هارمونیک که در ضبط اصلی صدا وجود نداشته را به صدا اضافه می کند و رنگ و زندگی را به صدایی که با یک EQ ساده امکان پذیر نیست ارائه می دهد

Description

Spectre is a sound-shaping tool that combines the best features of an enhancer coupled with a graphical parametric equaliser. Spectre processes the difference between the input signal and the EQ signal, introducing harmonic content to just the part of the spectrum that you want from a variety of saturation algorithms based on classic recording hardware.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری