iTube Studio 7.1.0.2

iTube Studio 7.1.0.2

  • کاربرد : نرم افزار دانلود ویدئوهای آنلاین
  • نسخه :Version 7.1.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iSkysoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

سرعت بالا در دانلود ویدئوها، تبدیل در نرم افزار به منظور اجرا در سیستم های مختلف، مدیریت و پخش آنلاین ویدئوها، امکان تهیه عکس از مراحل اجرای یک ویدئو و قابلیت های متعدد دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که مورد نیاز یک کاربر اینترنت می باشد. iSkysoft iTube Studio نرم افزاری بسیار توانمند است که برای اکثر کاربران می تواند مفید باشد چرا که این قابلیت را دارد تا ویدئوهای آنلاین موجود در سایت های مختلف و معروف را تنها با چند کلیک ساده دانلود نموده و به صورت مستقیم به فرمت های ویدئویی قابل پخش برروی انواع سیستم های صوتی و تصویری تبدیل نماید. هماهنگی با سرویس های مختلفی که در این زمینه موجودند مهم ترین و کلیدی ترین نکته ای که در استفاده از این ابزار باید به آن توجه داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iSkysoft iTube Studio:
- هماهنگ با اکثر سایت های به اشتراک گذاری آنلاین فیلم ها
- مدیریت پخش ویدئوها و امکان نمایش به 3 حالت مختلف
- توانایی تبدیل ویدئوها برای سیستم های مختلف
- امکان دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدئوها
- قابلیت عکس گرفتن از ویدئوهای در حال پخش
- دانلود با سرعت بالا از سایت های مختلف
- و ...

Description

You will now be able to enjoy your favorite viral video even if you are offline regardless of where you are. This is thanks to iTube Studio which allows you to download all types of videos from Facebook, YouTube, Metacafe, Break and Vimeo. You will also be able to download HD videos and this is possible from other video sharing sites in Firefox, Chrome and Safari.

It also has the ability to convert the videos you have downloaded or even MP4/FLV videos into a format that can be used on iPods, iPhone 4S, iPad 2, PSP among other devices. The variety of options it allows you is one of the most attractive things about iTube Studio.

iTube Studio Key Features:
- Download your favorite videos from video sharing site such as YouTube
- Convert video for iPad, iPhone, iPod or iPhone 4 S or any other platform
- Manage and play downloaded web video on your Mac's hard drive
- Automatically download YouTube video in your specified format--it's hands off.

More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری